Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Grattis!

Ny simtid på 28:42 i alla fall.

Hade vid det här laget hoppats på att vara nere mot 26 någonstans, men 2½ månad med diskbråck satte stopp för det. Nu är jag iaf tillbaka till där jag var innan diskbråcket.

Löpning 22,38 i feb.
Simning imorse på 40 min. Andra gången jag simmar den distansen i ett svep. Den innehöll bra och dåliga voltvändningar och sen inga alls.
Jag gick en crawlkurs förra våren och simmat själv efter det fram till i årsskiftet. Nu simmar j

Ny löptid. Tog rygg på frun de första 3km men orkade sedan inte riktigt hela vägen. Bra putsning av tiden ändå till 25:27.

Ny löptid: 24:13 - PB med 36 sekunder! Rätt otroligt mtp att jag kände mig ganska trött och stel och jäkla träningsvärk innan. Pannbenet jobbar bra åt en ibland... Sub 55 hägrar fortfarande!! 😉

Ny löptid: 23:37

Ny löptid 17:31 och nytt pers med 11 sek.
Troligen min sista tid under denna tävling, så nu är bollen hos dig Torbjörn 😉

Jag uppdatera listan ikväll och sedan en siste gång efter den 31.

Kör hårt nu!

Häftigt!

50st kompletta tider och 9st som har en tid.

bara 11 dagar kvar!!!

Jonatan har haft en bra simutveckling de siste 3 år! Nu få Torbjörn och Ted hitta en tid att simma 1500 innan den 31 mars. då tror jag vi kan ser tider under 19...

själv ska

41 Sara Molin………. löp . 00:31:41 . (42) . 00:23:37 . (40) . 00:55:18

Det är fel löptid på mig, jag sprang på 24:13 den 8:e mars, det var Christer Schapiro som sprang på 23:37 några dagar senare.

56:18 är min totaltid, behöver kapa 1 minut och 19 sek för