Quote from Funbeat user on 16 February 2014, 11:39Ny simtid för mig. 27.59.
Egentligen gick det något fortare men jag glömde kolla klockan direkt efter målgång.
Men sub 28 känns jättekul!
Ny simtid för mig. 27.59.
Egentligen gick det något fortare men jag glömde kolla klockan direkt efter målgång.
Men sub 28 känns jättekul!
Quote from Funbeat user on 16 February 2014, 20:09Nu med mer än 30st under 50min...
49 kompletta tider.
6 veckor kvar i utmaning.
Kör på allihopa
Nu med mer än 30st under 50min...
49 kompletta tider.
6 veckor kvar i utmaning.
Kör på allihopa
Quote from Funbeat user on 19 February 2014, 23:00Ny löptid för mig.
Utan barnvagn den här gången 😉18:32min
Ny löptid för mig.
Utan barnvagn den här gången 😉
18:32min
Quote from Funbeat user on 20 February 2014, 10:51Nya tider för min del under veckan som har passerats och lite gränser som man har kommit under oxå. Bara en som återstår nu då, simningen...
Simning: 25:04
Löpning: 18:58
Nya tider för min del under veckan som har passerats och lite gränser som man har kommit under oxå. Bara en som återstår nu då, simningen...
Simning: 25:04
Löpning: 18:58
Quote from Funbeat user on 20 February 2014, 11:20Mikael en ny löptid som ta dig från plats 42 till 4 bland löpning 🙂
Pierre välkommen till topp 10 😉
för ni som har bara en tid, har ni mindre än 6 veckor kvar att ta fram den andra tid.
Jonas Larsson
Robert Berg
-AT-
Felikss Straumits
Chriser Dahlstr
Mikael en ny löptid som ta dig från plats 42 till 4 bland löpning 🙂
Pierre välkommen till topp 10 😉
för ni som har bara en tid, har ni mindre än 6 veckor kvar att ta fram den andra tid.
Jonas Larsson
Robert Berg
-AT-
Felikss Straumits
Chriser Dahlstr
Quote from Funbeat user on 22 February 2014, 18:22Ny löptid: 20:06.
Hade hoppats på under 20 min men tempot finns inte riktigt i benen än. Passerar dock Ryan i sammandraget, och det känns ju inspirerande 😉
Ny löptid: 20:06.
Hade hoppats på under 20 min men tempot finns inte riktigt i benen än. Passerar dock Ryan i sammandraget, och det känns ju inspirerande 😉
Quote from Funbeat user on 22 February 2014, 18:56Ouch
Jag göra ett försök att sub 42:30 siste helg i mars 😉
Ouch
Jag göra ett försök att sub 42:30 siste helg i mars 😉
Quote from Funbeat user on 22 February 2014, 19:17Ny simtid och samtidigt nytt pers efter tävling på eriksdalsbadet idag.
Simmade väldigt förvånad in på 20:01, så var lite synd att jag inte visste hur jag låg till tidsmässigt, för då hade jag kanske lyckats spränga 20 gränsen.
Ny simtid och samtidigt nytt pers efter tävling på eriksdalsbadet idag.
Simmade väldigt förvånad in på 20:01, så var lite synd att jag inte visste hur jag låg till tidsmässigt, för då hade jag kanske lyckats spränga 20 gränsen.
Quote from Håkan Öhling on 22 February 2014, 19:38Riktigt snyggt där Jonathan! Nu är du ju bara sekunder bakom mig.
Riktigt snyggt där Jonathan! Nu är du ju bara sekunder bakom mig.
Quote from Funbeat user on 22 February 2014, 19:42Tack, kul att känna att man har lite häng äntligen 😉 Laddar för en ny löptid då formen är rätt bra nu, men antar att du med har lite bättre tider i bakfickan.
Tack, kul att känna att man har lite häng äntligen 😉 Laddar för en ny löptid då formen är rätt bra nu, men antar att du med har lite bättre tider i bakfickan.