Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Jättepreliminära tider för mig:

22:10 för 1500m simning (tredje mile av vår "simma 24 timmar" utmaning!)

27:22 för 5km löpning under ett träningspass förra veckan.

Mina mål: 20:00 och 23:00 🙂

Sylle dina tider måste vara från idag och vidare till den 31 mars. tider från förra vecka räknas inte 😉

Appappapp Sylle, du måste göra tiderna i perioden 1/10-31/3, inte rapportera dem. Annars kan jag ju berätta att jag sprang jättesnabbt en gång för ett tag sen, och simmade ännu fortare en annan gång.

Oj då ... förlåt, blev för exalterad ... men jag lovar att jag kommer vara snabbare snart !

Bra jobbat Markus. Bra nivå från start 🙂

Borde lyssnat på kroppen och tagit de lugnt. Fick ut för en tid under 20.45. Men hel orkeslös och som grädden på moset ont i en fotled. Klockan stannade på 21.14. Men nu var jag igång iaf. Inorgon levererar jag en simtid.

Du kan skriva simmar på mig.

Tack Kalle! (Ja, jag förstår att du menade den andre Markus men jag tar åt mig allt jag kan!) 🙂

Äntligen igång med säsongens utmaning. Kommer leverera tider nästa vecka, har haft löpskavank så dagens löptid räknas inte. Pepp pepp!!!

Bra jobbat båda två =)

Mycket motiverad att testa 5000m, blir nog inom nån vecka och fortlöpande fram till våren, men simningen kommer att kräva mycket förbättrad teknik för att ens sänka tiden med en minut. Förstår att intervaller är bättre än mängd, rådet som jag sett vid fle