Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

17:48 på 5k idag. Kändes alldeles för lätt första varvet och stumnade på slutet. Får se om jag klarar att simma sub27 innan jul...

Innan jul? Jag trodde du hotade min ledarposition redan från start men du är kanske "ur form" för tillfället? 😉

22.13 på 1500 ikväll. Krampade sista 300 och tappade en del. Finns mer att hämta helt klart!

Nu är vi gång!
Simmade igår, hyfsat för att vara första försöket.
Sprang idag, bäst att passa på när kapaciteten är hög, dock lite sliten så lite bättre kan det bli.

Simtid : 31:29
Löptid : 18:59
Totaltid: 50:28

Det här får jag med på i år, behöver något att sporra mig till att köra korta hårda pass 🙂

Vore kul att slå mitt PB från ungdomen på 5km på 21 min.

Slut på det roliga... Wickström övertar ledningen med summan 43:27, vilket innebär hela 1:46 under min tid. Hoppades väl på mindre marginal så jag kunde återta täten men nu saknar jag kapaciteten i dagsläget. Innan säsongen är slut kan jag kanske nå ner d

Markus: jag råkade ju springa 9s från pb på första försöket. Du har ju iaf lite att ta av. På ett halvår bör du ju kunna bli en sub25-simmare om du vill. Kalle och jag är aldrig så många sekunder från våra pers...

Riktigt roligt initiativ. Detta sporrar tävlingsmänniskan i en.
Första 5km på blyga 26,21. Ska försöka slänga mig i poolen för en 1500m i helgen

Löpning, cykling och promenader är oftast mentalt avkopplande, pga syrebrist och teknikfokus är simning jämförelsevis mentalt ansträngande. Mitt stillasittande kontorsarbete som anstränger hjärnan men förslappar kroppen kombineras därför bäst med mestadel

Markus: fast sådär tycker du ju bara för att du är löpare. När man kommit in i det så tycker jag simning är rätt meditativt efter en hård koncentrerad kontorsdag.