Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 13:18Det här är väl ändå ett problem som är extremt lätt att åtgärda?
Om det finns en regel om att man inte får överlåta startplatser så kan de som gör det bli diskade. Om någon som vinner eller placerar sig högt bevisligen har brutit mot reglerna kan den som
Det här är väl ändå ett problem som är extremt lätt att åtgärda?
Om det finns en regel om att man inte får överlåta startplatser så kan de som gör det bli diskade. Om någon som vinner eller placerar sig högt bevisligen har brutit mot reglerna kan den som
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 13:26Vadå gå ut över löparkollegor?
Du fick springa, du fick medalj, du fick en tid.
Eller är placeringen viktigast?Brist på motion är ett stort folkhälsoproblem så att uppmuntra folk till att röra på sig är viktigare än tjafsa pm fusk när en enkel regeländ
Vadå gå ut över löparkollegor?
Du fick springa, du fick medalj, du fick en tid.
Eller är placeringen viktigast?
Brist på motion är ett stort folkhälsoproblem så att uppmuntra folk till att röra på sig är viktigare än tjafsa pm fusk när en enkel regeländ
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 13:27Sven: Vet inte vem du frågade, men "Du menar att eftersom GV gör fel ska man låta detta gå ut över löparkollegorna?"
Nej, såklart kan man inte rättfärdiga att göra något som är fel bara för att man tycker att arrangören gör fel, men jag misstänker (och n
Sven: Vet inte vem du frågade, men "Du menar att eftersom GV gör fel ska man låta detta gå ut över löparkollegorna?"
Nej, såklart kan man inte rättfärdiga att göra något som är fel bara för att man tycker att arrangören gör fel, men jag misstänker (och n
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 13:33Precis som ni säger, tillat namnbyte samt diskvalificera de som ej följer reglerna är det enda rätta.
Att inte deltaga men vara anmäld skall även betyda att man startar i "sämsta" startgruppen följande ar.
http://pernillabredolt.blogspot.com
Precis som ni säger, tillat namnbyte samt diskvalificera de som ej följer reglerna är det enda rätta.
Att inte deltaga men vara anmäld skall även betyda att man startar i "sämsta" startgruppen följande ar.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 13:36Fasen. Hur svårt kan det bli.
Tex fungerar Vasaloppets namnändringar hur smidigt som helst! Tycker det är helt sjukt egentligen att man inte kan överlåta sin startplats. Det är ju otroligt många som blir sjuka eller är skadade.
Ni som snackar om svarta
Fasen. Hur svårt kan det bli.
Tex fungerar Vasaloppets namnändringar hur smidigt som helst! Tycker det är helt sjukt egentligen att man inte kan överlåta sin startplats. Det är ju otroligt många som blir sjuka eller är skadade.
Ni som snackar om svarta
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 13:40"Att inte deltaga men vara anmäld skall även betyda att man startar i "sämsta" startgruppen följande ar. "
Pernilla: menar du på fullaste allvar att jag ska starta sist nästa år för att jag inte kunde starta i år pga en stressfraktur i foten (från startg
"Att inte deltaga men vara anmäld skall även betyda att man startar i "sämsta" startgruppen följande ar. "
Pernilla: menar du på fullaste allvar att jag ska starta sist nästa år för att jag inte kunde starta i år pga en stressfraktur i foten (från startg
Quote from Camilla Höög on 27 May 2011, 13:47Så klart seedas man enligt de regler som gäller vilket är resultat från de senaste 2 åren eller andra seedningsgrundande resultat.
Så klart seedas man enligt de regler som gäller vilket är resultat från de senaste 2 åren eller andra seedningsgrundande resultat.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 13:49”En av många säljtrådar. Ingen påtalar fusk.”
Det är klart att det finns ställen där det säljs nummerlappar utan att någon påtalar att det inte är tillåtet.Det finns också massor av ställen där det tas upp:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?Thr
”En av många säljtrådar. Ingen påtalar fusk.”
Det är klart att det finns ställen där det säljs nummerlappar utan att någon påtalar att det inte är tillåtet.
Det finns också massor av ställen där det tas upp:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?Thr
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 14:41Hade varit mer passande att hänga ut dem som säljer sina platser och för det få rett bättre resultat. Lite jobbigare att leta kort på dem, men i den mån man skall leta stora syndare i det här sammanhanget så är det ju de.
Sen är ju, apropå tillåtet och t
Hade varit mer passande att hänga ut dem som säljer sina platser och för det få rett bättre resultat. Lite jobbigare att leta kort på dem, men i den mån man skall leta stora syndare i det här sammanhanget så är det ju de.
Sen är ju, apropå tillåtet och t
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 14:45Med tanke på att man måste anmäla sig väldigt tidigt för att få en plats så kan jag tycka att vid uppvisande av ett sjukintyg skulle få sina pengar tillbaka eller göra ett namnbyte! Alla har inte den lyxen att kasta 450 kr i sjön. nej kanske en villkorsän
Med tanke på att man måste anmäla sig väldigt tidigt för att få en plats så kan jag tycka att vid uppvisande av ett sjukintyg skulle få sina pengar tillbaka eller göra ett namnbyte! Alla har inte den lyxen att kasta 450 kr i sjön. nej kanske en villkorsän