Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 17:07Helt sjukt egentligen om folk med avsikt satt detta i system 🙂 Vem f-n vill skryta om ett lopp de inte ens har sprungit egentligen?
Helt sjukt egentligen om folk med avsikt satt detta i system 🙂 Vem f-n vill skryta om ett lopp de inte ens har sprungit egentligen?
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 17:11Tomas: Precis så. Har man inte vett att anmäla sig i eget namn i tid så finns det andra lopp.
Tomas: Precis så. Har man inte vett att anmäla sig i eget namn i tid så finns det andra lopp.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 17:49Å det sa Jarl Bergström oxo tidigare i tråden.....å jag håller med dig till 150 %.
Sen är det väl skillnad mellan dom som "vill ha en tid" och dom som vill "komma runt"...tjafs om seedning, tjafs om trängsel, tjafs om fuskare.tjafs hitan å ditan.....kanon
Å det sa Jarl Bergström oxo tidigare i tråden.....å jag håller med dig till 150 %.
Sen är det väl skillnad mellan dom som "vill ha en tid" och dom som vill "komma runt"...tjafs om seedning, tjafs om trängsel, tjafs om fuskare.tjafs hitan å ditan.....kanon
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 18:08Jodå Kjell det är skitkul att springa i Göteborg!
Jodå Kjell det är skitkul att springa i Göteborg!
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 18:36"Har han inte släppt detta efter ett år? Dags för KBT."
Det verkar ni ha gemensamt David så ni kanske kan få en tid ihop.
😀
"Har han inte släppt detta efter ett år? Dags för KBT."
Det verkar ni ha gemensamt David så ni kanske kan få en tid ihop.
😀
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 18:46Jag är mest förvånad över att han inte fortsatte i den gamla tråden.
Jag är mest förvånad över att han inte fortsatte i den gamla tråden.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 19:04De må bryta mot Gbg-varvets interna regler, men du bryter mot personuppgiftslagen (PUL). Det är förbjudet att publicera kränkande personuppgifter (såsom foto) och dit räknas bla. information om lagöverträdelser. Du har alltså gjort dug skyldig till ett "
De må bryta mot Gbg-varvets interna regler, men du bryter mot personuppgiftslagen (PUL). Det är förbjudet att publicera kränkande personuppgifter (såsom foto) och dit räknas bla. information om lagöverträdelser. Du har alltså gjort dug skyldig till ett "
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 19:18Fast kan man verkligen jämföra den här typen av regelbrott med lagöverträdelser? Gäller PUL för dem också?
Fast kan man verkligen jämföra den här typen av regelbrott med lagöverträdelser? Gäller PUL för dem också?
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 19:23Nog håller du väl med om att det är kränkande för de uthängda? Isåfall kan man absolut applicera PUL.
Nog håller du väl med om att det är kränkande för de uthängda? Isåfall kan man absolut applicera PUL.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 19:24Huvudsaken är att folk springer och vill springa. Om nummerlappen är såld/överlåten från en annan människa som av någon anledning fick förhinder är skit samma för mig.
Huvudsaken är att folk springer och vill springa. Om nummerlappen är såld/överlåten från en annan människa som av någon anledning fick förhinder är skit samma för mig.