Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFuskarna på Varvet
You need to log in to create posts and topics.

Vari ligger fusket?

Jag har svårt att se att t.ex. en 75-åring medvetet försöker ragga upp lammkött som ska ge hon/han evig glans som segrare i någon påhittad åldersklass.

Själv slutade jag som segrare i gruppen födda 1969-11-01, även om medaljen, den

Så regler är bara till för att följas så länge det passar?

Helt kasst att man inte kan göra laglig namnändring. Misstänker girighet hos arrangören. I tex Stockholm Marathon ansågs banan tidigare anpassad till max 14 000 pers när de tog imot 18 000 anmälningar. De räknade helt enkelt med ett bortfall.

Utöver pr

Johan: Precis som att det är överdrivet att publicera foton på en blogg för att illustrera en poäng 🙂

Kan man inte göra en insamling o köpa en buckla ifrån Sporrong som han kan ha på spiselkransen?

Titti, har han inte plockat bilder från en annan hemsida? De bilder ska väl tas bort därifrån då oxå?
Sen att dölja nummerlapp, varför då? När man anmäler sig godkänner man väl att hamna i en resultatlista?

Eftersom så många anmälda inte kan springa på grund av skador, sjukdom mm och många vill springa som inte fått plats, så borde systemet göras om. Det bästa vore om man kunde lämna återbud och få igen en del av pengarna och att återlämnade platser kunde kö

Det lär alltid finmas de som springer under annat namn, jag är säker på att det sker i lidongöloppet också.

Gör man klasserna tillräckligt små så är alla vinnare.

Något åt det hållet Börje.

Magnus, det finns det säkert men det är väl bra om man försöker minimera antalet?