Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFuskarna på Varvet
You need to log in to create posts and topics.

Det enda rätta hade varit att informera GBG-varvet om fusket. Det är gentemot dem som fuskarna handlat felaktigt, inte gentemot övriga löpare. Övriga löpare,som anser att de missgynnas av fusket, kan eventuellt kräva bättre ID-kontroller av Gbg-varvet, me

TACK.....Kerstin Juneberg.

Titti: Jag hade hittills inte brytt mig om att läsa bloggen men nu gjorde jag det, bara för att jag blev tvungen att bilda mig en uppfattning. Det nämns inga namn (utom den rättmätiga segraren av K60-klassen). Det visas bilder men det är inte personerna p

Ett igenkänningsbart foto räknas lika mkt som en personuppgift som ett namn, det är därför är PUL tillämplig.

Min åsikt är att dessa foton är publicerade i syfte att hänga ut fuskare, såväl de som säljer som de som köper. Jag skulle inte uppskatta att b

Jag har inga invändningar mot bloggtexten i övrigt, endast publiceringen av foton.

Den gamla tråden var underhållande.

Titti: nej, jag hade inte heller uppskattat att finnas på ett foto och inte heller att få mitt namn publicerat ÄVEN om syftet var att ge mig någon sorts heder/rättvisa.

Fuskarna borde stängas av från alla tävlingar i flera år. Det är lika illa som att dopa sig.

och det finns säkert regler kring om hur en protest ska lämnas in.

Jag skulle inte springa i den trängseln ens om jag fått betalt för det. Men folk som fuskar tycker jag inte om.