Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFuskarna på Varvet
You need to log in to create posts and topics.

"Sen att dölja nummerlapp, varför då? När man anmäler sig godkänner man väl att hamna i en resultatlista?"

För att man har godkänt att det ska hamna i en resultatlista (precis som du påpekar), men inte på en blogg som handlar om något annat. Jag tycker a

Fast Björns blogg listar ju segrarna i olika åldersklasser, med bilder från Marathonfoto.com, jag förstår inte vari det eventuella brottet mot PUL ligger.
Samma information finns väl även på goteborgsvarvet.com, och där finns även personnummer.

Det finns säkerligen ett förfarande för överklagande inom stipulerad tid och sedan går det att överklaga till CAS om detta är väldigt viktigt.

Vad spelar det för roll?

PuL är inte helt lättolkad. Men med tanke på Björns profession utgår jag ifrån att han har koll.

För övrigt år såklart arrangören välja metod, men som någon skrev: varför ha regler om man sedan inte bryr sig om ifall de följs eller ej?
Namnbyte mot skäl

Orka....

Lena, jag är inne på din linje. Björn vet förstås vad han gör då han publicerar bilder för andra året irad och har koll på vad som tillåts inom sin proffesion. Jag tyckte jag läste någonstans om att man kunde publicera bilder på det där sättet utan att br

Får de verkligen pokal/medalj?

Jag har ingen koll på prisutdelningen, men helt fel i listorna blir det och arrangören verkar inte tycka att det är så viktigt att ta tag i vilket är sorgligt.

Jag la en kommentar och en länk till Björns sida på Göteborgsvarvets facebooksida i morse. Inga officiella kommentarer hittills, men där brukar de ju besvara frågor, så det ska bli intressant att se vad som händer. Det hjälper ju inte mycket att klaga här