Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 18:22Detta är en breddtävling. Jag tror många (de flesta?) av de som byter inte bryr sig om i vilket namn de springer, och skulle inte ändrat ens om det var gratis.
Så, det skulle inte "lösa problemen" att tillåta namnändringar.
Detta är en breddtävling. Jag tror många (de flesta?) av de som byter inte bryr sig om i vilket namn de springer, och skulle inte ändrat ens om det var gratis.
Så, det skulle inte "lösa problemen" att tillåta namnändringar.
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 18:29"Tänker du köra dessa kampanjer efter varje lopp? "
Ja det hoppas jag verkligen att han kommer att göra. Detta var nog ett av det mest patetiska jag överhuvud taget sett och jag har sett rätt så många löjliga saker i mitt liv.
Nu kan man tycka att det i
"Tänker du köra dessa kampanjer efter varje lopp? "
Ja det hoppas jag verkligen att han kommer att göra. Detta var nog ett av det mest patetiska jag överhuvud taget sett och jag har sett rätt så många löjliga saker i mitt liv.
Nu kan man tycka att det i
Quote from Lars Mörrby on 28 May 2011, 18:30Jag tror att många som springer i annans namn gör det för att de missat att anmäla sig i tid.
Att folk inte springer kan ha många orsaker - skada, sjukdom, dåligt tränad, fått anmälan i present men vill inte, annat arrangemang som krockar, etc.
Jag tro
Jag tror att många som springer i annans namn gör det för att de missat att anmäla sig i tid.
Att folk inte springer kan ha många orsaker - skada, sjukdom, dåligt tränad, fått anmälan i present men vill inte, annat arrangemang som krockar, etc.
Jag tro
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 18:33Jag tror att många som springer i annans namn gör det för att de missat att anmäla sig i tid.
Det tror jag med kan vara en anledning. Men till vilken nytta, kan man undra. Dom får ju intet officiellt resultat. Springa 21 km kan man gör tre fyra ggr i vec
Jag tror att många som springer i annans namn gör det för att de missat att anmäla sig i tid.
Det tror jag med kan vara en anledning. Men till vilken nytta, kan man undra. Dom får ju intet officiellt resultat. Springa 21 km kan man gör tre fyra ggr i vec
Quote from Lars Mörrby on 28 May 2011, 18:36Jag tror få springer för att få ett officiellt resultat. Man springer för att se om man klarar av det, det är en folkfest, man vill hänga med kompisarna, etc.
De första 1000 bryr sig kanske om sin placering men inte resten.
Jag sprang för att se om jag
Jag tror få springer för att få ett officiellt resultat. Man springer för att se om man klarar av det, det är en folkfest, man vill hänga med kompisarna, etc.
De första 1000 bryr sig kanske om sin placering men inte resten.
Jag sprang för att se om jag
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 18:38Börje det tror jag med 10000 kanske är närmare sanningen och tänka va gött. Så många sköna slantar som bara trillar in.
VR har väl lite samma problem och jag har hört talas om att "någon" som inför VL lät en mer erfaren köra till denne en bra startplats
Börje det tror jag med 10000 kanske är närmare sanningen och tänka va gött. Så många sköna slantar som bara trillar in.
VR har väl lite samma problem och jag har hört talas om att "någon" som inför VL lät en mer erfaren köra till denne en bra startplats
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 18:40Det är inte samma sak att springa 21km på egna vägar som att springa Göteborgsvarvets bana.
Det var därför jag aldrig sprang GV. Bar en massa töjlig fölk i vägen för en;)
Vänligen
P.
Det är inte samma sak att springa 21km på egna vägar som att springa Göteborgsvarvets bana.
Det var därför jag aldrig sprang GV. Bar en massa töjlig fölk i vägen för en;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 20:17Om man tycker att det är viktigt lämnar man som David skrivit in en protest, om man inte tycker att det är viktigt låter man bli. Svårare än så är det inte. Att bitcha om det på forum och bloggar är helt meningslöst.
Om man tycker att det är viktigt lämnar man som David skrivit in en protest, om man inte tycker att det är viktigt låter man bli. Svårare än så är det inte. Att bitcha om det på forum och bloggar är helt meningslöst.
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 21:54Har inte Björn tagit bilderna själv på sin bloggsida så är han ännu mer olaglig än de som springer i fel namn. Det är brott mot upphovsrätten att publicera bilder som man inte tagit själv, det hjälper inte att de finns på någon annans hemsida, om han inte
Har inte Björn tagit bilderna själv på sin bloggsida så är han ännu mer olaglig än de som springer i fel namn. Det är brott mot upphovsrätten att publicera bilder som man inte tagit själv, det hjälper inte att de finns på någon annans hemsida, om han inte
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 21:57Caligula?
Caligula?