Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 14:49Eftersom man måste anmäla sig ett halvår innan kan det dyka upp mycket som förhindrar deltaganet och som inte kan intygas av en läkare. Bröllop, begravningar, jubiléer av alla dess slag. Inte konstigt att 1/4 inte ens kom till start.
Det vore intressant
Eftersom man måste anmäla sig ett halvår innan kan det dyka upp mycket som förhindrar deltaganet och som inte kan intygas av en läkare. Bröllop, begravningar, jubiléer av alla dess slag. Inte konstigt att 1/4 inte ens kom till start.
Det vore intressant
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 14:51Sedan kan jag ju tillägga att det var mitt första och sista försök att springa Göteborgsvarvet. Jag vet inte så långt i förväg om jag är i form eller ens i stan. Längre än en månad i förväg tänker jag inte anmäla mig till ett lopp hädanefter. Det finns vä
Sedan kan jag ju tillägga att det var mitt första och sista försök att springa Göteborgsvarvet. Jag vet inte så långt i förväg om jag är i form eller ens i stan. Längre än en månad i förväg tänker jag inte anmäla mig till ett lopp hädanefter. Det finns vä
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 14:52Har han inte släppt detta efter ett år? Dags för KBT.
Har han inte släppt detta efter ett år? Dags för KBT.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 15:08Anna: precis som Anders papekade sa gäller seedningen i tva ar.
Och att planera ett halvar innan är väl ganska rimligt om man skall orka runt varvet!
Anna: precis som Anders papekade sa gäller seedningen i tva ar.
Och att planera ett halvar innan är väl ganska rimligt om man skall orka runt varvet!
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 15:15Nu skrev du faktiskt inget om seedning utan att en DNS ska återföljas av sista startgrupp.
Att planera att springa en halvmara kan man ju göra hur länge som helst, det har jag väl inte motsatt mig?
Nu skrev du faktiskt inget om seedning utan att en DNS ska återföljas av sista startgrupp.
Att planera att springa en halvmara kan man ju göra hur länge som helst, det har jag väl inte motsatt mig?
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 15:27Heja Björn!
Regler skall antingen följas eller avskaffas.
Ni som har annan uppfattning får gärna förklara hur ni resonerar.
Heja Björn!
Regler skall antingen följas eller avskaffas.
Ni som har annan uppfattning får gärna förklara hur ni resonerar.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 15:29Har han överklagat detta inom stipulerad tid? Vad blev utfallet?
Missade han det så får han försöka leva med det.
Har han överklagat detta inom stipulerad tid? Vad blev utfallet?
Missade han det så får han försöka leva med det.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 15:35Jag resonerade som så att jag inte kunde starta pga stressfraktur, detta hände ca 4 v innan varvet. Att sälja startplatsen kom inte på fråga för mig, eftersom reglerna är som de är.
Reglerna finns (förutom av ekonomiska skäl för Varvets organisatörer, o
Jag resonerade som så att jag inte kunde starta pga stressfraktur, detta hände ca 4 v innan varvet. Att sälja startplatsen kom inte på fråga för mig, eftersom reglerna är som de är.
Reglerna finns (förutom av ekonomiska skäl för Varvets organisatörer, o
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 15:49Jag kan hålla med om att det är löjligt att man inte får registrera om namn och klass kostnadsfritt och med möjligheten att korrigera detta retroaktivt.
Att någon "ung och snabb" kniper platsen från någon äldre och något långsammare har jag mindre proble
Jag kan hålla med om att det är löjligt att man inte får registrera om namn och klass kostnadsfritt och med möjligheten att korrigera detta retroaktivt.
Att någon "ung och snabb" kniper platsen från någon äldre och något långsammare har jag mindre proble
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 17:04Det finns ju andra lopp än SM och varvet man kan springa om man har problem med detta.
Det finns ju andra lopp än SM och varvet man kan springa om man har problem med detta.