Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 08:31Valter -> Det beror ju på om man kan uppnå sina mål med träningen.
Vill man bli stor och stark är det totalt meningslöst att gå ut i skogen och springa. Oavsett hur mycket man tycker om att springa.
Vill man bli explosiv gör det inte mycket nytta att g
Valter -> Det beror ju på om man kan uppnå sina mål med träningen.
Vill man bli stor och stark är det totalt meningslöst att gå ut i skogen och springa. Oavsett hur mycket man tycker om att springa.
Vill man bli explosiv gör det inte mycket nytta att g
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 09:30Jag föredrar att vara liten och stark.
Jag föredrar att vara liten och stark.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 10:44Långpass på cykel, hur länge är långpass? Hur länge är långpass i löpning?
Jag skulle behöva deffa några kilo. Jag löptränar 3 ggr i veckan där ett av dem ska vara långpass och då kör jag 30 min. Jag har bara hållt på i dryga 2 månader. Alltså ingen erfa
Långpass på cykel, hur länge är långpass? Hur länge är långpass i löpning?
Jag skulle behöva deffa några kilo. Jag löptränar 3 ggr i veckan där ett av dem ska vara långpass och då kör jag 30 min. Jag har bara hållt på i dryga 2 månader. Alltså ingen erfa
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 10:532-5 timmar på cykel. Då räknar jag två timmar som ett kort pass.
2-5 timmar på cykel. Då räknar jag två timmar som ett kort pass.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 11:14Långpass löpning är 30 km eller längre 😀
Långpass löpning är 30 km eller längre 😀
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 11:28Nej, minst 10 timmar utan att äta måste det vara för att kallas långpass! Så det så.
Nej, minst 10 timmar utan att äta måste det vara för att kallas långpass! Så det så.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 12:10Oj, då får jag börja träna hårdare....
10 h löpning är massivt! 🙂
Oj, då får jag börja träna hårdare....
10 h löpning är massivt! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 13:14@Magnus
Får man inta någon vätska under ett långpass då eller? Känner att det skulle kunna tänkas att jag blir törstig under ett 10 h pass (H)
@Magnus
Får man inta någon vätska under ett långpass då eller? Känner att det skulle kunna tänkas att jag blir törstig under ett 10 h pass (H)
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 13:14För mig är nog långpass sämre för viktminskningen än flera korta pass. På mina långpass (som förvisso är längre än marathon) så tränar jag på att springa och äta så de ger säkert ett sämre netto än om jag springer t.ex. 5 x 10 km där jag bara dricker vatt
För mig är nog långpass sämre för viktminskningen än flera korta pass. På mina långpass (som förvisso är längre än marathon) så tränar jag på att springa och äta så de ger säkert ett sämre netto än om jag springer t.ex. 5 x 10 km där jag bara dricker vatt
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 13:19Nellie, vätska? Är du galen! "Train thirsty, compete drunk" heter det ju.
Om man vill köra ett RIKTIG långpass asså, och inte något mespass på 2-3 timmar...
Nellie, vätska? Är du galen! "Train thirsty, compete drunk" heter det ju.
Om man vill köra ett RIKTIG långpass asså, och inte något mespass på 2-3 timmar...