Quote from Lena Bjerlöw on 11 April 2008, 09:58Jaaa..Funbeat grupp i startgrupp 10 🙂 Vi var ju en del i den gruppen! Jag tycker vi ställer oss allra längst fram! (V) Nån mer som har funbeattröja så vi känner igen varann?
Jaaa..Funbeat grupp i startgrupp 10 🙂 Vi var ju en del i den gruppen! Jag tycker vi ställer oss allra längst fram! (V) Nån mer som har funbeattröja så vi känner igen varann?
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 10:41Jag springer i fb-tröja...
Jag springer i fb-tröja...
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 11:37Startgrupp 10 och funbeat-tröjan på! Vilken taktik gäller, längst fram....
Startgrupp 10 och funbeat-tröjan på! Vilken taktik gäller, längst fram....
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 11:44Startar också i startgrupp 10 - iförd funbeattröja
Startar också i startgrupp 10 - iförd funbeattröja
Quote from Christer Heinbäck on 11 April 2008, 11:51Startgrupp 4 för mig.
Kommer också springa i fb-tröjan.
Startgrupp 4 för mig.
Kommer också springa i fb-tröjan.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 12:18Jag kommer göra mitt andra varvslopp. Seedade upp mig från förra året med start längst bak till grupp 5 i år. Gissar på att att det blir till att knö sig fram bland volvolöparna som startar precis före.... Men jag tränade ju på att ligga i omkörningsfilen
Jag kommer göra mitt andra varvslopp. Seedade upp mig från förra året med start längst bak till grupp 5 i år. Gissar på att att det blir till att knö sig fram bland volvolöparna som startar precis före.... Men jag tränade ju på att ligga i omkörningsfilen
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 13:16Jag springer mitt tredje GV i år och startar i grupp 3, känner att det är nu som man verkligen sätter press på sig själv.Första gången är man nöjd att kommit runt andra gången till en bättre tid vilket också var hyfsat lätt. Nu ska man springa snabbare ä
Jag springer mitt tredje GV i år och startar i grupp 3, känner att det är nu som man verkligen sätter press på sig själv.Första gången är man nöjd att kommit runt andra gången till en bättre tid vilket också var hyfsat lätt. Nu ska man springa snabbare ä
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 14:22Ojdå vi är iaf över 10 funbeatare som startar i grupp 10. Kanske dags att investera i en funbeat tröja :). Ni som har sådana är dom bra och sköna att springa i?
Ojdå vi är iaf över 10 funbeatare som startar i grupp 10. Kanske dags att investera i en funbeat tröja :). Ni som har sådana är dom bra och sköna att springa i?
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 14:23underbara. slå till på en du
underbara. slå till på en du
Quote from Linn Bäärnhielm on 11 April 2008, 15:19Jag har äntligen fått tummen ur och bestält en funbeattröja.
Hoppas bara att den hinner komma innan gbg:s-varvet.
Jag har äntligen fått tummen ur och bestält en funbeattröja.
Hoppas bara att den hinner komma innan gbg:s-varvet.