Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jo, men där förväntar den sig att man ska ha en användarprofil, och den mejladress jag har använt funkar inte. Så där kommer jag inte in.

De kunde väl mejlat all info till den mejladress man angav vid anmälan?

Men är det så att man får ett utskick på pa

Rasmus

Du kan få tillbaka halva startavgiften eller flytta Din start till nästa år men det krävs läkarintyg och de har en tidsgräns vid den 1 april. Men det står på hemsidan.

Du kan inte sälja Din startplats - i vart fall inte officiellt och byta namn t

OK, Kalle, då kanske vi ses! Har förmodligen också på mig FB-tröjan (som syns på min avartar) OM det inte blir för varmt vill säga. Då springer jag i linne...

Jo, det som står där har jag ju läst. Nu menade jag mer informellt. Funkar det rent tekniskt, eller blir det omöjligt för mig att anmäla mig andra år när det upptäcks?

Läkarintyg kan jag inte få, och hade inte heller kunnat få före 1:a april.

Jaja, jag

Jag hade 1.28 höga förra året och startar i 1B... som vanligt... Får försöka öka farten lite! Ska vi ha sällskap Anders?

Startgrupp 10, får se till att köpa FB-tröjan

Rasmus Olsson du hamnar i startgrupp 12 med startnr:39667 står det på hamsidan.

Fyyyyy startled 15....bara för man inte har sprungit på 2 år (t-)
Men jag kanske ändå inte kan springa.:-(

Sven
Samma tid som dig 1:53 så grupp 5 blev det. Tänk att det bara var 2 minuter till grupp 4. Vi får sikta på att slå den tiden i år!

Torbjörn. tycker lite synd om dig nästan hundra på att gränseen gick vid 1.28 men du får väl ett rätt kaxigt start nr:-) hoppas suba 1.30 i år hoppas jag får ta din rygg