Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 21:32Hade också 1:51 och hamnade i grupp 4. Jobbarkompis som sprang på 1:49 hamnade i grupp 3 sa det är ju inga stora marginaler mellan grupperna.
Hade också 1:51 och hamnade i grupp 4. Jobbarkompis som sprang på 1:49 hamnade i grupp 3 sa det är ju inga stora marginaler mellan grupperna.
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 23:22Kunde inte hålla mig nu när så många från funbeat är med i samma startgrupp så nu har även jag investerat i en funbeat tröja 🙂 Bara att räkna ned dagar tills man får den nu.
Kunde inte hålla mig nu när så många från funbeat är med i samma startgrupp så nu har även jag investerat i en funbeat tröja 🙂 Bara att räkna ned dagar tills man får den nu.
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 08:29Hm.. startgrupp 5 precis efter volvo.. Vad är värst grupp 11 som förra året (då jag inte sprungit tidigare) eller 5 som nu? Hur många är volvo eg? Förra året gick det iofs helt ok även om det var väldigt trångt på vissa ställen, men nu när jag är snabbare
Hm.. startgrupp 5 precis efter volvo.. Vad är värst grupp 11 som förra året (då jag inte sprungit tidigare) eller 5 som nu? Hur många är volvo eg? Förra året gick det iofs helt ok även om det var väldigt trångt på vissa ställen, men nu när jag är snabbare
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 08:31Framför allt på Hisingen finns det många Volvo.
Framför allt på Hisingen finns det många Volvo.
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 10:36Andrea,
jag startade oxå för första gången förra året i grupp 11 och har fått grupp 5 i år (1:53). Vet faktiskt inte heller hur många de är i volvo-gruppen men det kan ju inte gärna bli värre än de man sprang om förra året eller? Vad siktar du på för tid
Andrea,
jag startade oxå för första gången förra året i grupp 11 och har fått grupp 5 i år (1:53). Vet faktiskt inte heller hur många de är i volvo-gruppen men det kan ju inte gärna bli värre än de man sprang om förra året eller? Vad siktar du på för tid
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:24Startgrupp 5 är garanterat bättre än 11!
I femman får du några hundra volvoanställda, där några kanske har lägre tempo, men i elvan har du de långsamma ur grupperna 1-10 plus några färgblinda pensionärer med gåstol...
Startgrupp 5 är garanterat bättre än 11!
I femman får du några hundra volvoanställda, där några kanske har lägre tempo, men i elvan har du de långsamma ur grupperna 1-10 plus några färgblinda pensionärer med gåstol...
Quote from Catharina Brattlin on 14 April 2008, 11:26...och mig, fast utan gåstol! 😉
...och mig, fast utan gåstol! 😉
Quote from Fredric Lagerström on 14 April 2008, 12:21Kanske ska man inte överdramatisera ändå detta med Volvogruppen. Jag vet inte.
Visst är dom många och visst syns dom tack vare sina volvotröjor men kanske har det blivit lite överfokus. Alla (jag inkluderat) talar om Volvogruppen.
Japp.
Kanske ska man inte överdramatisera ändå detta med Volvogruppen. Jag vet inte.
Visst är dom många och visst syns dom tack vare sina volvotröjor men kanske har det blivit lite överfokus. Alla (jag inkluderat) talar om Volvogruppen.
Japp.
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 13:13"Alla (jag inkluderat) talar om Volvogruppen"
Produktplacering!
BILD:http://tbn0.google.com/images?q=tbn:G3SL0HHMnJF8-M:http://www.falkoping.se/images/18.18c90ae810efeea00e580003059/logo-volvo.jpg
"Alla (jag inkluderat) talar om Volvogruppen"
Produktplacering!
Quote from Elias Engqvist on 14 April 2008, 13:19Det är väldigt lite snack om Saab-gruppen för att inte tala om Koenigsegg-gruppen!
Det är väldigt lite snack om Saab-gruppen för att inte tala om Koenigsegg-gruppen!