Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 12:39Här är en film som visar årets bana, hoppas vädret blir bättre den 17/5.
http://se.running.adidas.com/goteborgsvarvet.asp
Här är en film som visar årets bana, hoppas vädret blir bättre den 17/5.
Quote from Fredric Lagerström on 19 April 2008, 14:38Det var kul att se. Men att adidas inte kunde få till bättre väder. 🙂
Det var kul att se. Men att adidas inte kunde få till bättre väder. 🙂
Quote from Fredrik Forsberg on 19 April 2008, 14:48Kanon med en sån film, nu känns det tryggt att göra sitt första GBV.
Kanon med en sån film, nu känns det tryggt att göra sitt första GBV.
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 18:38Den får man nog titta på många gånger...
Den får man nog titta på många gånger...
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 20:04Stämmer den på Ericsberg? Kändes smalt och slingrit.
Stämmer den på Ericsberg? Kändes smalt och slingrit.
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 22:12Nej, där stämmer inte filmen med förra årets bansträckning åtminstone. Såg ut som om det pågick en del byggnadsarbeten så de kunde antagligen inte köra "rätt" väg.
Nej, där stämmer inte filmen med förra årets bansträckning åtminstone. Såg ut som om det pågick en del byggnadsarbeten så de kunde antagligen inte köra "rätt" väg.
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 08:03Tack
Tack
Quote from Fredric Lagerström on 20 April 2008, 11:58Jag funderade på det med. Tror nog vi ska springa där. Hoppas dom jämnat till groparna. Sedan går ju banan inte runt "viken", (den blindtarmen som går in från älven) efter ca 8,5 km utan över på gångbron nu. Tyckte den bron såg smal ut. Kanske blir trångt
Jag funderade på det med. Tror nog vi ska springa där. Hoppas dom jämnat till groparna. Sedan går ju banan inte runt "viken", (den blindtarmen som går in från älven) efter ca 8,5 km utan över på gångbron nu. Tyckte den bron såg smal ut. Kanske blir trångt
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 07:58Blir ni sura om jag går varvet (småspringer)?
Jag har skadat knät och kan inte springa så fort.Jag vet inte än om jag kommer att ställa upp, men nu har jag betalt och vill gärna delta!
Vill inte höra klagovisan "Redan efter 5 km, var det någon som gick
Blir ni sura om jag går varvet (småspringer)?
Jag har skadat knät och kan inte springa så fort.
Jag vet inte än om jag kommer att ställa upp, men nu har jag betalt och vill gärna delta!
Vill inte höra klagovisan "Redan efter 5 km, var det någon som gick
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 09:54Tina: Klart att du ska kunna gå om du behöver det! Även den som springer på 4:50/km är ju ivägen för den som springer 4:30-tempo...
Jag tror att det viktigaste är att man håller sig till höger om man behöver ta det lugnt så att man är ivägen så lite som m
Tina: Klart att du ska kunna gå om du behöver det! Även den som springer på 4:50/km är ju ivägen för den som springer 4:30-tempo...
Jag tror att det viktigaste är att man håller sig till höger om man behöver ta det lugnt så att man är ivägen så lite som m