Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tina- Mej måste du oxå släppa förbi...har ju inte sprungit på ett par år så det är startled 15 som gäller för mej 🙁

Åsa: Bara om jag får draghjälp!

Jag fick startgrupp 9. Blev ju nästan lite besviken, hade hoppats få springa med alla er
andra en grupp längre bak 🙂
Ni får komma och knuffa fram mig när ni kommer ikapp...

Har ju ingen tröja än, men kanske borde införskaffa en då..

"Ni får komma och knuffa fram mig när ni kommer ikapp...

Har ju ingen tröja"

Många kommer att knuffa på dig 🙂

Jag letar efter skjuts från och till sthlm, fre-sön. Har jag hamnat rätt då, eller vet nån var jag kan leta? Självklart är jag med och delar på kostnader.

Skulle även behöva en hare i stargrp 15 som kan hjälpa mig under 1.42. Är det möjligt eller är man

Lars - jag hade hoppats på peppande framåtpuffar snarare än "ööh! flytta på dig"-knuffar... 😉

@Sofia Okej jag puffar på dig, om du hjälper mig att hålla en jämn fart och fri löpväg (t+)

*hrm* Ett synnerligen världsligt problem: Jag har mailat varvet 2 gånger om att byta förening. Nu när jag har en fantastisk förening, IF Linnéa, så vill jag ju springa för dem också! Tror ni att de kommer fixa det innan varvet går av stapeln?

Äh, göteborgare...

Tror dom fixar det, men kanske inte i en handvändning. Vet en kille som starta i fel grupp (han var från Örebro) han fick sin officiella tid i septemper. Göteborgsflegmatism.