Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Måste man verkligen ha leg? Grejen är den att jag ska springa på min brors nummerlapp men han är bortrest när man ska hämta den.. men startbevis har jag. JAG VILL SPRINGA GBG-Varvet! är det kört?? :-S
Tack på förhand

Nä, det står faktiskt inget om leg. Att man måste ha med det alltså.

Nej, nej...startbevis räcker...det går att hämta andras nummerlappar så det är inga problem.

Ja det var ju det jag skrev, eller var jag otydlig?

Nej det var du väl egentligen inte, men du skrev först "leg och startbevis" och sedan att det inte "står" ngt om leg.

Jag ville bidra med lite mer erfarenhetsbetonad info om Viktor (?) blev osäker eftersom jag brukar hämta ett knippe lappar till vänner o

Lite otydlig kanske jag var, det anser min kollega här iaf. 🙂
Men då har vi rett ut detta.

Att hämta andras lappar går bra.

Borde skrivit "Ja, ja" istället för "Nej, nej" eftersom jag höll med dig och inte sa emot...men det som Viktor skriver:

"Jag undrar om man behöver ta med legitimation och startbevis för att få nummerlapp? eller räcker det med nummerlapp?"

att ta med sig

haha, oj. nummerlapp=startbevis 🙂 så kan det gå om man blir orolig att missa varvet! (H)
men va bra att det inte är nåra problem! vi ses!

haha, oj. nummerlapp=startbevis 🙂 så kan det gå om man blir orolig att missa varvet! (H)
men va bra att det inte är nåra problem! vi ses!

genrepet avklarat. (växjöloppet) gick dåligt, men det ska de väl göra 🙂
slarvade ordentligt med sömnen och ytterligare en massa "skylla på" saker
men jag sprang iallafall hela vägen (21km) och fick komma imål samtidigt med dam segraren (som faktiskt tac