Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har också gjort ett eget genrep inför gbg. Gick så jäkla bra! Så skönt att ge sig ut helt förutsättningslöst o bara köra på känn. Sen att tiden blev överraskande bra gör ju det hela ännu bättre! 106min och 20.7km! Aldrig sprungit så långt.
Roligt med

Kanske lite sent att börja tänka på det nu, men jag och ett par kompisar som ska springa tänkte stanna i gbg över natten efter loppet. Har kollat lite billiga hotell och vandrarhem men är helt uppbokat.
Någon som vet något vandrarhem eller liknande som in

Tälta? Borde finnas plats rätt centralt.

Hmm ja om väder är ok så är det ett bra alternativ. Någon som vet om andra brukar tälta där?

Det blev start grupp 3 för mig. Springer för 16:e gången och har som mål att slå min bästa tid på 1.42 som jag satte för 14 år sedan. Änna på tiden va??? 🙂

Jag och min man skulle sprungit för första gången i år, men en sent påkommen resa gör att vi inte längre kan vara med 🙁
Om det är nån som är intresserad av att delta i vårt ställe får ni gärna ringa eller maila.

Mobil: 0708-85 93 78
Mail: carmenfloresm@

Nu är det bara 9 dagar kvar till Norges nationaldag!

Gott, vad för skor ska ni springa i? Jag funderar på att springa med : SAUCONY ProGrid Triumph 5 eller SAUCONY Saucony Type A2.

340 vs 190 gram?

Mår dåligt i solen, har svårt för värmen.
Funderar på att springa i solhatt eller ökenkeps (tyg som skyddar huvudsidorna). Någon som har provat?