Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

@Aadu Trodde att man får sin starttid automatiskt via chipet när man passerar startlinjen?

Aadu: vad hade han för tid? 3,7 månader?

Kör de med hålkort?

Jo, fast han startade en grupp sent, hans anhöriga fick mellantider ända tom 20 km
men sen var det tyst tills september. Ha ha ja 3,7 månader ha ha. Nä 1.43.19
tror jag det var. Det är nog smartast ändå att starta i sin grupp, datorerna får fnatt annars.

GV har tagit över Floridas valmaskiner, sitter och funderar om alla har kommit i mål. Detta kommer att avgöras i HD under 2008.

Asfalt eller grus?

Jag knäckte tvåmilsgränsen i söndags (underbar känsla för övrigt). Mer än hälften av sträckan var på grus. Jag planerar ett långpass till innan Göteborgsvarvet, bör jag ta det på asfalt för att vänja knä och ben på det riktiga underla

Kan du undvika asfalt så gör det. Kör hellre på stigar och lite mer kuperad terräng för att bygga upp styrka. Du klarar säkert ett pass (dvs GV) på asfalt när det väl gäller.

Knäskada sätter stopp för löpning och för sent att lämna återbud till varvet... Om någon är intresserad att köpa en plats i startgrupp 13 får ni gärna höra av er.

Hej alla trevliga löpare! jag ska springa gbg-varvet för första gången.
Jag undrar om man behöver ta med legitimation och startbevis för att få nummerlapp? eller räcker det med nummerlapp?
Tack på förhand!

Startbevis och leg får man ha med sej när man hämtar nrlappen. Fick mitt startbevis med posten igår. Det närmar sej onekligen.