Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Såg på varvets hemsida nu att Adidas har gjort en varvsvideo där de filmat banan från en fyrhjulning och lagt in kommentarer med tips och råd vid viktiga passager runt banan. Tycker själv att den var myckat intressant och hade önskat att jag hade sett den

Tina- Klart att du ska ta dej runt varvet om du själv vill och klarar av det. Det är öppet för alla att anmäla sig. Själv så är jag inte 100 på att klara av att springa runt hela då jag håller på med en op i armen...men jag försöker.
Krya på knät. Kram Ås

kan man inte ta att det är lite trångt o bökigt ska man nog välja ett annat lopp. halva nöjet är ju att det är så mycket folk. visst finns det såna man önskade kunde kliva lite åt sidan när det kommer snabbare löpare men om vi är 45 000 som ska samsas så

Tina

Bara ett tips i all välmening. Om Du känner att knät inte bär kan Du fösöka "gulla" med sekreteriatet på Varvet. De har en gräns vid den 1 april och innan dess får Du avanmäla och får tillbaka halva startavgiften om Du har läkarintyg om jag minns r

Jag försökte "lirka" med dem och skjuta upp min anmälan, men det gick inte. Jag gjorde det i allra sista stund, 31/3, så får väl skylla mig själv.....(jag hade inte ordnat läkarintyg)

@Tina Helt okej, bara du släpper fram mig från startled 10 och stoppar upp för led 15, speciellt dom som heter Fredrik 😉

Harald: Jag försökte men det gick inte. Jag förklarade mitt problem. De sa att de redan hade skickat iväg filen för tryck av nummerlapparna!

Inget att göra åt - jag går!

Lars - Visst, fixar jag!! Fast maken skickar jag förbi (han heter Fredrik).

Är det inte ngn vecka innan de målar de TRE blå linjerna 😀

Edit:
Men jag kan rapportera för jag tittar ut på banan från min lägenhet.

Ni menar förstås sträcken?

Walk the blue line......

Lars: sorry - alla fredrikar har förtur....... även om de inte är gifta med mig!