Quote from Therese Linner on 14 April 2008, 13:23Jag bara undrar, är det någon här som springer I Volvogruppen? 😉
Jag bara undrar, är det någon här som springer I Volvogruppen? 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 13:25Finns det ingen Fordgrupp?
Finns det ingen Fordgrupp?
Quote from Jonas Täng on 14 April 2008, 13:28Jaaa... ibland blir det snudd på hets mot bilgrupp... eller vad det heter...
Jaaa... ibland blir det snudd på hets mot bilgrupp... eller vad det heter...
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 16:48För oss som jobbar i Volvovärlden skulle aldrig våga erkänna det i detta forum 😀
För oss som jobbar i Volvovärlden skulle aldrig våga erkänna det i detta forum 😀
Quote from Elias Engqvist on 14 April 2008, 16:51David: Du springer väl i Campa-gruppen?
David: Du springer väl i Campa-gruppen?
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 16:55Jag har cykel, behöver inte springa! Sista gången jag sprang var 1981 i lumpen.
Jag gick LL som soldatprov med packning, dock utan havremoppe.
Då brukade vi springa till Ryttarbaren och fika. De andra sparkade boll med befälen. Annars hade man både havrem
Jag har cykel, behöver inte springa! Sista gången jag sprang var 1981 i lumpen.
Jag gick LL som soldatprov med packning, dock utan havremoppe.
Då brukade vi springa till Ryttarbaren och fika. De andra sparkade boll med befälen. Annars hade man både havrem
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 07:07Ok, det låter ju bra det där 🙂
Anna: Jag sprang på 1.56 förra året och nu satsar jag också på någonstans mellan 1.45 och 1.50. Följer Szalkais 1.45 program någorlunda så nu hoppas jag att han ska ta mig ner nånstans där omkring 🙂
Ok, det låter ju bra det där 🙂
Anna: Jag sprang på 1.56 förra året och nu satsar jag också på någonstans mellan 1.45 och 1.50. Följer Szalkais 1.45 program någorlunda så nu hoppas jag att han ska ta mig ner nånstans där omkring 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 19:05En månad kvar! Daxs att börja träna 😉
En månad kvar! Daxs att börja träna 😉
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 19:09Jag skall trappa ner...och toppa formen 😀
Jag skall trappa ner...och toppa formen 😀
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 19:40Jag springer minsann i Volvogruppen med Volvotröja på - men oroa er inte, ni kommer inte behöva vänta bakom mig;)
Jag springer minsann i Volvogruppen med Volvotröja på - men oroa er inte, ni kommer inte behöva vänta bakom mig;)