Quote from Guest on 18 January 2009, 21:50Har lääänge gått och tittat på dessa GPS klockor och nu har jag äntligen bestämt mig för att köpa en då jag nu har regelbundet sprungit i 1 år och har INGA planer på att sluta.
Innan jag klickar på "köp" vill jag gärna höra om ni har något att säga?
Har
Har lääänge gått och tittat på dessa GPS klockor och nu har jag äntligen bestämt mig för att köpa en då jag nu har regelbundet sprungit i 1 år och har INGA planer på att sluta.
Innan jag klickar på "köp" vill jag gärna höra om ni har något att säga?
Har
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 22:00Jag älskar min 305 för...
* att den är lättanvänd
* man få fina grafer i programmet när man är klar
* har alla funktioner jag önskar mig och några jag inte visste att jag ville ha förrän jag fick dem (som virual partner och kartor)
* man kan ställa in di
Jag älskar min 305 för...
* att den är lättanvänd
* man få fina grafer i programmet när man är klar
* har alla funktioner jag önskar mig och några jag inte visste att jag ville ha förrän jag fick dem (som virual partner och kartor)
* man kan ställa in di
Quote from Catharina Brattlin on 18 January 2009, 22:04Jag har också en 305:a sen drygt ett år tillbaka och är jättenöjd med den.
Men för att Du ska få lite andra infallsvinklar rekommenderar jag gruppen "Pulsklockor" där ämnet stöts och blöts i det oändliga. Polar-älskare och Garmin-nördar. 🙂
Jag har också en 305:a sen drygt ett år tillbaka och är jättenöjd med den.
Men för att Du ska få lite andra infallsvinklar rekommenderar jag gruppen "Pulsklockor" där ämnet stöts och blöts i det oändliga. Polar-älskare och Garmin-nördar. 🙂
Quote from Camilla Höög on 18 January 2009, 22:06Garmin Forerunner diskuteras i det oändliga. Jag kör med 305:a. Tycker om den för den har många fält och stor display.
405:an 1 fält mindre, mindre display men ser ju ut som en klocka 🙂
Garmin Forerunner diskuteras i det oändliga. Jag kör med 305:a. Tycker om den för den har många fält och stor display.
405:an 1 fält mindre, mindre display men ser ju ut som en klocka 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 22:18Lite trådkapning, men det är ju ändå samma ämne...
Ni som har en 305a. Vad tycker ni om storleken på den? Personligen tycker jag den känns väldigt stor att ha på handleden. Själv har jag inte speciellt stora underarmar.
Sedan är det som Anders skriver,
Lite trådkapning, men det är ju ändå samma ämne...
Ni som har en 305a. Vad tycker ni om storleken på den? Personligen tycker jag den känns väldigt stor att ha på handleden. Själv har jag inte speciellt stora underarmar.
Sedan är det som Anders skriver,
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 22:21Jag vande mig ganska snabbt, så himla stor tycker jag inte den är och som tjej har jag nog smalare handleder än du 🙂
Det är ganska skönt att ha en rejäl display så man ser vad det står på den när man springer. Pluttiga små displayer är jag trött på, j
Jag vande mig ganska snabbt, så himla stor tycker jag inte den är och som tjej har jag nog smalare handleder än du 🙂
Det är ganska skönt att ha en rejäl display så man ser vad det står på den när man springer. Pluttiga små displayer är jag trött på, j
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 22:25Tackar för svaret Lady G :-).
Det stämmer nog som du säger att det är en vanesak. Vem vill ha liten text på en liten display under träningstillfället.
Det blir nog till att omvärdera. Fördelar är ju inte minst ur det ekonomiska perspektivet att satsa p
Tackar för svaret Lady G :-).
Det stämmer nog som du säger att det är en vanesak. Vem vill ha liten text på en liten display under träningstillfället.
Det blir nog till att omvärdera. Fördelar är ju inte minst ur det ekonomiska perspektivet att satsa p
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 22:33Henrik, den väger väldigt lite så vikten är inget problem. Storleken kan kännas lite udda i början, men eftersom den är så lätt glömmer man den väldigt snabbt. Och man kan anpassa displayen, det älskar jag, så att den visar det man vill där man vill.
Na
Henrik, den väger väldigt lite så vikten är inget problem. Storleken kan kännas lite udda i början, men eftersom den är så lätt glömmer man den väldigt snabbt. Och man kan anpassa displayen, det älskar jag, så att den visar det man vill där man vill.
Na
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 22:46Har gått med i pulsklockor och läst runt lite.
Det blir en 305:a! 😀
Har gått med i pulsklockor och läst runt lite.
Det blir en 305:a! 😀
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 22:49Grattis! Du har just fattat ett klokt beslut tycker jag 🙂
Hoppas du får mycket nöje med din nya träningskompis 🙂
Grattis! Du har just fattat ett klokt beslut tycker jag 🙂
Hoppas du får mycket nöje med din nya träningskompis 🙂