Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

OT från frågan - men back to start är väl inte bästa funktionen om man sprungit vilse. Då får man ju springa tillbaka samma väg som man kom. Bättre att ha lagrat undan lämplig punkt att återvända till, så kan man ta en genväg dit. Genväg brukar ju vara ..

Back to start är nog inte gjord just för de som är vilsna utan för att vända vid halva träningspasset.
När jag är vilsen så brukar jag kolla på kartan i klockan och se i vilken riktning startpunkten ligger så jag kör åt rätt håll.

Den beställdes igår.....LÄNGTAAAR! 😀

Marie: Var köpte du din och vad fick du betala?

Jag har haft min 305:a i snart 1,5 år och är mer än nöjd. Det enda jag kan se som en nackdel mot min gamla Polar är att man just inte kan använda den som en vanlig klocka.
Jag köpte min i samband med att jag började träna för Vasaloppet ifjol, och haft st

Jonas, allt det där kan min Polar RS 800 med fot-pod och/eller GPS på armen...
Alla verkar sålda på Garmin, men jag är helnöjd med min Polar

Precis samma här Lars!

BRC.se
Kostade totalt 2225 kr...

Går alltid in på Prisjakt.nu och kikar 🙂

Om man tycker 305:an är stor ska väl tilläggas då att enbart Polars GPS-pod väger mer än 305:an. Och då tillkommer förstås polarklockan.

Henrik G...

Om jag inte minns helt fel nu så skiljer det bara 12 gram i vikt mellan 305 och 405. Så rent viktmässigt så är det ingen skillnad.

Storleksmässigt så är 305 helt okey också, displayen är lagom stor för att rymma den information man vill ha u