Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 19:45Kanonläsning.TACK...å nu hoppas jag bara att det finns 305:or i Dubai för en spottstyver..Med vissa små undantag så verkar ju alla överrens liksom. Rätt pris å jag kommer hem fulladdad inför vårens tävlingar.//Kjell.
Kanonläsning.TACK...å nu hoppas jag bara att det finns 305:or i Dubai för en spottstyver..Med vissa små undantag så verkar ju alla överrens liksom. Rätt pris å jag kommer hem fulladdad inför vårens tävlingar.//Kjell.
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 21:59Tack Marie, ska kolla jag med.
Varit på gång länge att köpa en men ej kommit till skott....
Tack Marie, ska kolla jag med.
Varit på gång länge att köpa en men ej kommit till skott....
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 09:02Jag har en garmin men jag orkar inte sätta mig in i programmen. Det är för komplicerat för mig. Den ger mig inte heller någon motivation, så räkna inte med det. 3 tusen spänn för att få reda på hur snabbt och långt man har sprungit. 🙁
Jag har en garmin men jag orkar inte sätta mig in i programmen. Det är för komplicerat för mig. Den ger mig inte heller någon motivation, så räkna inte med det. 3 tusen spänn för att få reda på hur snabbt och långt man har sprungit. 🙁
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 21:02För mig är känslan att veta vilken fart jag håller och hur långt jag sprungit utan att tveka värd 3000 kronor. Tränar man 3 ggr i veckan i två år blir det 300 pass och alltså 10 kr/löppass. Men det beror helt på vad man själv vill prioritera. Flashiga klä
För mig är känslan att veta vilken fart jag håller och hur långt jag sprungit utan att tveka värd 3000 kronor. Tränar man 3 ggr i veckan i två år blir det 300 pass och alltså 10 kr/löppass. Men det beror helt på vad man själv vill prioritera. Flashiga klä
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 21:16Tack ska du ha Lee för en mycket fin och personligt uttryckt relation till din 305:a.
Jag tror som du att när jag väl har den på handleden så kanske jag ibland förbannar köpet å dom här små djävla avbrotten som ju måste komma men så det här som du så fint
Tack ska du ha Lee för en mycket fin och personligt uttryckt relation till din 305:a.
Jag tror som du att när jag väl har den på handleden så kanske jag ibland förbannar köpet å dom här små djävla avbrotten som ju måste komma men så det här som du så fint
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 22:02Fick hem min idaaag!! Den ligger just nu på laddning. Ska leka med den imorgonkväll efter jobbet. Vi får se om jag drar ut och springer - med den isbanan som var idag så får vi välla se...
Annars blir det att testa till helgen 😀
Fick hem min idaaag!! Den ligger just nu på laddning. Ska leka med den imorgonkväll efter jobbet. Vi får se om jag drar ut och springer - med den isbanan som var idag så får vi välla se...
Annars blir det att testa till helgen 😀
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 22:08Under kudden va??!! Marie..! //Kjell. Skita-avvis...D.S.
Under kudden va??!! Marie..! //Kjell. Skita-avvis...D.S.
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 09:13Jag tycker mej märka att min 405:a är blixtsnabb på att få sattelitsynk om jag slår på den där jag slog av den sist, tex. utanför porten hemma.
Om jag däremot har förflyttat mej sen jag slog av den (och det har man ju ofta) så är den mer förvirrad och tar
Jag tycker mej märka att min 405:a är blixtsnabb på att få sattelitsynk om jag slår på den där jag slog av den sist, tex. utanför porten hemma.
Om jag däremot har förflyttat mej sen jag slog av den (och det har man ju ofta) så är den mer förvirrad och tar
Quote from Therese Linner on 21 January 2009, 11:47Halvminut! Lyllos! Igår stod jag i tre minuter utanför Universitetet innan jag lackade ur och stack iväg utan satelliter för att jag frös så... Jag börjar ana att jag har ett problem. (Nej, jag hade itne det problemet när jag hade Polar...)
Halvminut! Lyllos! Igår stod jag i tre minuter utanför Universitetet innan jag lackade ur och stack iväg utan satelliter för att jag frös så... Jag börjar ana att jag har ett problem. (Nej, jag hade itne det problemet när jag hade Polar...)
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 12:19Peter: Har också samma erfarenhet. Att om man drar igång den på samma ställe så är det inga problem att hitta nästan direkt. Ett annat tips är att helt enkelt inte slå av GPS-en, låta den själv gå ner och stänga av sig själv så när du rör ringen så är GPS
Peter: Har också samma erfarenhet. Att om man drar igång den på samma ställe så är det inga problem att hitta nästan direkt. Ett annat tips är att helt enkelt inte slå av GPS-en, låta den själv gå ner och stänga av sig själv så när du rör ringen så är GPS