Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 07:36Kjell, jag var i Dubai förra veckan och såg en 305 för (om jag nu minns rätt) 799 dirham. Kronan är ganska svag mot dirhamen just nu tyvärr, men det blir ändå ett bra pris på drygt 1800:-. Faktum är att det var det enda jag såg på hela veckan som jag tyck
Kjell, jag var i Dubai förra veckan och såg en 305 för (om jag nu minns rätt) 799 dirham. Kronan är ganska svag mot dirhamen just nu tyvärr, men det blir ändå ett bra pris på drygt 1800:-. Faktum är att det var det enda jag såg på hela veckan som jag tyck
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 10:01En 305 kostar 2195:- på PCcity och Elgiganten. Borde väl vara värt några hundralappar extra ifall man behöver utnyttja garantin t.ex.
En 305 kostar 2195:- på PCcity och Elgiganten. Borde väl vara värt några hundralappar extra ifall man behöver utnyttja garantin t.ex.
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 15:20Marie, hoppas du blir nöjd. Jag är iaf supernöjd med min (L)
Marie, hoppas du blir nöjd. Jag är iaf supernöjd med min (L)
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 11:27Jag är supermeganööjd! Håller på att lära mig fortfarande..såååkul!! 😀
Jag är supermeganööjd! Håller på att lära mig fortfarande..såååkul!! 😀
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 19:15Hallå där på sig Erik Olsson....jag kollade 36 sk "malls"i Dubai å det var ingen som hade någon Garmin-klocka alls där....mycket märkligt.??!! Troligen så dammade dom igen valören efter det att deras eget marathon-lopp gått av stapeln för cirkus fjorton
Hallå där på sig Erik Olsson....jag kollade 36 sk "malls"i Dubai å det var ingen som hade någon Garmin-klocka alls där....mycket märkligt.??!! Troligen så dammade dom igen valören efter det att deras eget marathon-lopp gått av stapeln för cirkus fjorton