Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 12:16Även 310 beräknar kalorier på puls.
Även 310 beräknar kalorier på puls.
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 12:31kan det bli billigare än 1300 som de säljs för nu, jag har inte sett dem billigare någonannanstans
kan det bli billigare än 1300 som de säljs för nu, jag har inte sett dem billigare någonannanstans
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 12:51Fredrik, inte FR305: http://www.garmin.se/node/6445
Kolla under funktioner, Pulsbaserad kaloriberäkning: -
tolkar iaf jag som att den inte använder puls för att beräkna kalorier och det var väl den TS var intresserad av?
Fredrik, inte FR305: http://www.garmin.se/node/6445
Kolla under funktioner, Pulsbaserad kaloriberäkning: -
tolkar iaf jag som att den inte använder puls för att beräkna kalorier och det var väl den TS var intresserad av?
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 12:53Annica, se mitt inlägg 10:46. Du har rätt. 😉
Annica, se mitt inlägg 10:46. Du har rätt. 😉
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 12:56Jag blev osäker, eftersom 310xt klarar sig utan och de är ju rätt lika i det mesta annat 🙂
Jag blev osäker, eftersom 310xt klarar sig utan och de är ju rätt lika i det mesta annat 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 14:58Det går att spara några kronor, men inte mycket, max någon/några hundra genom UK/DE import. Men det är lättare att reklamera om man köpt i Sverige, är det värt det?
Det går att spara några kronor, men inte mycket, max någon/några hundra genom UK/DE import. Men det är lättare att reklamera om man köpt i Sverige, är det värt det?
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 15:04Jag reagerade på kommentaren "glömma Garmin" i sammanhanget som inte är korrekt alltså. Jag kan inte säga något om 305:an specifikt.
Jag reagerade på kommentaren "glömma Garmin" i sammanhanget som inte är korrekt alltså. Jag kan inte säga något om 305:an specifikt.
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 21:11Jag skulle inte rekommendera att köpa GF305 utomlands. Det är en bra klocka men den lägger av någon gång per år och då måste man skicka in den till Garmin Sverige och få en ny (tar några veckor). Hade min i 3 år och fick 2 nya. Garantin gäller dock bara i
Jag skulle inte rekommendera att köpa GF305 utomlands. Det är en bra klocka men den lägger av någon gång per år och då måste man skicka in den till Garmin Sverige och få en ny (tar några veckor). Hade min i 3 år och fick 2 nya. Garantin gäller dock bara i
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 21:14Verkar vara en kvalitetsprodukt?
Verkar vara en kvalitetsprodukt?
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 21:19Jag har haft min 305:a i nära tre år utan problem. Men, helt riktigt, den använder nån slags algoritm för att beräkna kaloriförbrukning. Vikt och sträcka antar jag. Dock inte puls.
Men 310:an använder pulsen, vilket betyder att den skulle funka för gymtr
Jag har haft min 305:a i nära tre år utan problem. Men, helt riktigt, den använder nån slags algoritm för att beräkna kaloriförbrukning. Vikt och sträcka antar jag. Dock inte puls.
Men 310:an använder pulsen, vilket betyder att den skulle funka för gymtr