Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 21:21Den jag känner som har en 305:a har inte heller haft problem.
Den jag känner som har en 305:a har inte heller haft problem.
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 21:23Har haft min i 2,5 år och inte haft några problem.
Men jag skulle fortfarande rekommendera att köpa den i Sverige, bara utifall att man har otur och får ett ex som måste reklameras.
Har haft min i 2,5 år och inte haft några problem.
Men jag skulle fortfarande rekommendera att köpa den i Sverige, bara utifall att man har otur och får ett ex som måste reklameras.
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 21:23Jag känner några som har haft problem och Garmingruppen är full av dom.
Jag känner några som har haft problem och Garmingruppen är full av dom.
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 21:26Jag tror att Garmingruppen innehåller några få undantag också :D.
Jag tror att Garmingruppen innehåller några få undantag också :D.
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 21:30Ibland kommer det in en hermelin bland kattorna.
Ibland kommer det in en hermelin bland kattorna.
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 21:31Eller en härm-elin.
Sorry, det var kanske fel tråd...
Eller en härm-elin.
Sorry, det var kanske fel tråd...
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 21:33OK. Stanna inom Sverige o köpa då.
Sedan var det om man ska fokusera på GPS eller kaloriräkningen. Polar eller Garmin. Har haft en viss kärlek till 305, o priset är ju rätt bra nu.
110 kan vara ett alternativ kanske.Tack för många bra o intressanta svar
OK. Stanna inom Sverige o köpa då.
Sedan var det om man ska fokusera på GPS eller kaloriräkningen. Polar eller Garmin. Har haft en viss kärlek till 305, o priset är ju rätt bra nu.
110 kan vara ett alternativ kanske.
Tack för många bra o intressanta svar
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 23:02Garmingruppen är väl per definition till för dom som har problem med sin klocka. Lite som att parkera utanför en Toyota-verkstad och peka finger "Vad var det jag sa!"
Garmingruppen är väl per definition till för dom som har problem med sin klocka. Lite som att parkera utanför en Toyota-verkstad och peka finger "Vad var det jag sa!"
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 01:21" Det är en bra klocka men den lägger av någon gång per år och då måste man skicka in den till Garmin Sverige och få en ny (tar några veckor). Hade min i 3 år och fick 2 nya. "
Seriöst, om alla Garminägare behövde skicka in sin klocka till Garmin varje å
" Det är en bra klocka men den lägger av någon gång per år och då måste man skicka in den till Garmin Sverige och få en ny (tar några veckor). Hade min i 3 år och fick 2 nya. "
Seriöst, om alla Garminägare behövde skicka in sin klocka till Garmin varje å
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 06:26Varför är kaloriberäkning viktig, speciellt när du sa att du inte direkt skulle använda den?
Jag har haft funktionen i alla klockor men aldrig ägnat den en tanke.
GPS däremot, det är nog den smartaste uppfinningen sedan färdigskivat bröd.
Varför är kaloriberäkning viktig, speciellt när du sa att du inte direkt skulle använda den?
Jag har haft funktionen i alla klockor men aldrig ägnat den en tanke.
GPS däremot, det är nog den smartaste uppfinningen sedan färdigskivat bröd.