Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGarmin Forerunner
You need to log in to create posts and topics.

Mathias: den är inte viktigt, men jag vill ha den funktionen och kunna ha ett hum om hur mycket kalorier jag gör av med under träning. Ingen exakt vetskap, men kanske kunna jämföra också.

I många kaloriprogram så drar de ju av kalorier för träning och tä

Det blir bättre om du letar upp någon tabell med energi för olika aktiviteter.

Har aldrig haft några större problem med vare sig min Forerunner 305 eller 310xt.

Det finns vissa buggar i mjukvaran som gör att lap-databasen inte töms ordentligt. Detta är irriterande om man kör med autolap. Det går att åtgärda genom att göra en tömnin

Enligt välunderrättad källa kommer Polar med en ny klocka i år - som använder bluetooth - DET blir en intressant klocka!

Christer

Ja det är kul att tillverkarna jobbar för att överträffa varandra. Tyvärr kan man inte köpa alla nya leksaker som kommer ut.

Nä, det gäller att prioritera!

Ref BILLIG Veronica...så köpte jag en 205:a på Elgiganten för 888:- för en månad sedan. Nersatt från 1 400:- typ å den mäter i alla fall kalorier vid jogging...gym vete sjuttsigen. (Pulsbandet ingick inte..!).

Hej Mikael
Jag redovisar bara fakta, jag fick två nya på 3 år. Min ena brorson fick också 2 nya på 3 år och min andra brorson 1 ny om jag minns rätt. Men som sagt, jag rekommenderar fortfarande klockan, fantastiska funktioner och vilken flott reklamations

Min 405:a och jag krockade med en annan löpare på Lidingöloppet 2009 och belysningen gick inte att tända efter det. Skickade in den till Garmin för vad jag trodde skulle bli ett prisförslag på reparation. Döm om min förvåning när det ramlade ner en ny klo

Lite beroende på vilken teknik du redan har idag, i form av t ex telefoner, så finns ju andra lösningar. Jag har en Polar RS200 som jag köpte för 4-5 år sedan (innan jag fattat att jag ville mäta sträcka också) och den är tillräckligt smidig för att använ