Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 00:29Urban, vägen mellan Knäbräckshusen och Vik är precis som du beskriver, både enligt mina kartor och gax-kartorna. Och märkningen från parkeringen vid Knäbräckshusen och ner till trätrappan Janne beskrev är också mycket tydlig. Det är leden mellan trätrappa
Urban, vägen mellan Knäbräckshusen och Vik är precis som du beskriver, både enligt mina kartor och gax-kartorna. Och märkningen från parkeringen vid Knäbräckshusen och ner till trätrappan Janne beskrev är också mycket tydlig. Det är leden mellan trätrappa
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 09:40Jag har så vaga minnen vart vi sprang under natten. Jag minns att efter Stens huvud så kom vi ned till en byggnad och en äng där vi tog vänster, österut alltså, och ut på en stig som gick mot havet.
Sedan löpte jag och Kristian Palm tillbaka, västerut, i
Jag har så vaga minnen vart vi sprang under natten. Jag minns att efter Stens huvud så kom vi ned till en byggnad och en äng där vi tog vänster, österut alltså, och ut på en stig som gick mot havet.
Sedan löpte jag och Kristian Palm tillbaka, västerut, i
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 12:53Jepp, precis som Urban beskriver - jag irrade också tillbaka till parkeringen när jag letade. Med lite tur kanske jag hinner åka upp till Stenshuvud igen innan semestern är över, då lovar jag reka ordentligt. Kanske ska jag ta med mig en machete och helt
Jepp, precis som Urban beskriver - jag irrade också tillbaka till parkeringen när jag letade. Med lite tur kanske jag hinner åka upp till Stenshuvud igen innan semestern är över, då lovar jag reka ordentligt. Kanske ska jag ta med mig en machete och helt
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 00:02Nu har är det inte så långt kvar hur ser det ut för er, känns allt bra?
För min del börjar sakerna komma på plats och man börjar snart får klarhet i vad som väntar lite i alla fall. Val av skor börjar klarna och kartor inskaffade och drop-bags innehål
Nu har är det inte så långt kvar hur ser det ut för er, känns allt bra?
För min del börjar sakerna komma på plats och man börjar snart får klarhet i vad som väntar lite i alla fall. Val av skor börjar klarna och kartor inskaffade och drop-bags innehål
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 13:13Sådärja, anmäld till 50 miles! Ska bli kul det här!
Sådärja, anmäld till 50 miles! Ska bli kul det här!
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 13:41He he (t+)
He he (t+)
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 21:24Heja Anders!
Heja Anders!
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 14:05Kære løbere
Vidste I, at den korteste vej til Ultra Trail Mont Blanc 166km, er igennem GAX-100miles i Skåne.
Forunderligt - ikke?
Jo, fordi netop dette løb giver 4 point, som er dét der kræves for at stille op i måske "europas hårdeste bjergløb".
(ingen
Kære løbere
Vidste I, at den korteste vej til Ultra Trail Mont Blanc 166km, er igennem GAX-100miles i Skåne.
Forunderligt - ikke?
Jo, fordi netop dette løb giver 4 point, som er dét der kræves for at stille op i måske "europas hårdeste bjergløb".
(ingen
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 10:36Jag kollade lite på tiderna från förra årets 50 miles och kollade snittfarten före och efter 48 km-stationen. Ettan hade nästan exakt samma fart före och efter och tvåan snabbare tid sista biten. Är det så att första delen är väldigt svårlöpt och långsam?
Jag kollade lite på tiderna från förra årets 50 miles och kollade snittfarten före och efter 48 km-stationen. Ettan hade nästan exakt samma fart före och efter och tvåan snabbare tid sista biten. Är det så att första delen är väldigt svårlöpt och långsam?
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 11:18Anders:
Jag har inget tidsmål för Gax utan mitt mål är att komma i mål och klara tidsgränsen. När man inte känner till terrängen och det kan vara svårt att navigera på kvällen är det svårt att ha tidsmål. Om man inte har sprungit så långa sträckor är de
Anders:
Jag har inget tidsmål för Gax utan mitt mål är att komma i mål och klara tidsgränsen. När man inte känner till terrängen och det kan vara svårt att navigera på kvällen är det svårt att ha tidsmål. Om man inte har sprungit så långa sträckor är de