Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarGAX100
You need to log in to create posts and topics.

Staffan,

jag vet det där också. Jag vill egentligen bara tuta och köra och njuta av upplevelsen, men så har jag erfarenhet av att om jag bara kör på så kommer det gå alldeles för fort i början. Plus att jag nånstans innerst inne vill utmana mig själv med

Snart e det dax för GAX! Loppet närmar sig med stormsteg:-)

Jag har alldrig gjort en så här lång tävling.och det som man går och lurar på ganska mycket är vad man skall ha i sina "drop bags".Jag tror att om vi skriver här vad vi tänker ha med oss så kommer åtminstone några av oss att kopiera den goda iden.
Jag har

Det är ungefär så jag också tänker. Jag kommer även att lägga ner mina hembakta kardemummabullar i mina dropbags. 🙂

Extra jacka och långa tights i 2:an om det ser ut att bli kallt.
Funderar även på lite mera matigt än bara gel tex frystorkat, mackor eller pannkakor.

Tänkte på det igår kväll. Det öste verkligen ner i Malmö och även om det ionte var speciellt kallt kan jag tänka mig att det kan bli riktigt kallt vid kusten mitt i natten när man är utmattad. Vad har man på sig då? Är det lönt att ha en regnjacka?

Sen g

I samtliga drop bags tänkte jag ha bars, gel, sportdryck, salttablett, lite chips, en liten chokladbit och en tröja. På drop 2 åker lampa och extra batterier ner samt en långärmad tröja och en löparmössa.

I min ryggsäck, löparvariant med camelback och t

Glöm inte att lägga i eller ta med Vaselin eller likande.

O compeed

Att ni fortsätter tjata om Compeed - Duoderm ska det va! 🙂