Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarGAX100
You need to log in to create posts and topics.

Ett tips är att sluta bekymra sig för vädret, tar bara en massa energi. Det blir som det blir och är lika för alla. Dessutom är huden vattentät...

Ja, vi måste prata om något roligare. Dropbagsen till exempel. Jag kom på en sak jag absolut måste ha med i min: en checklista på vad jag skall kolla/byta ut/plocka på mig vid kontrollen, för när man väl står där sedan kommer man kanske inte längre ihåg h

Vädret blir som det blir det vet jag och man blir bara blöt en gång 🙂

Ja en liten checklista kan nog vara bra. Det har jag haft till triathlon även om jag aldrig använt den så har man iaf gåt igenom den mentalt före...

Jag håller med om att det är dumt att oroa sig alltför mycket över vädret. Men att tänka sig olika scenar

Nu har jag tankat över banan i garmin... känns plötsligt som det är VÄLDIGT nära nu, hjääälp!

Fredrika:

När jag läste det du nu skrev blev jag också rädd för om du är rädd för 50, vad ska jag då vara för 100?

Minst dubbelt så rädd! 😀

Mindre än en vecka kvar, jag skriker på hjälp jag också 😀
Allvarligt vad gör man denna vecka, bara vilar och tittar det sista på kartan, packar dropbagen, söker psykolog. 🙂

Jag är glad att jag jobbar lite mindre än vanligt denna vecka. 95% av tankarna i mitt huvud handlar om GAX och därmed hoppas jag också att jag är väl förberedd på lördag morgon. Detta är också en del av själva loppet: att vänta, längta och känna pirret i

Skulle gärna bolla energi- och vätskeplan.

Min preliminära är att starta med 2 liter vatten i min rygga och en 5 dl handjagare med konc sportdryck (ca 150 g kolhydrat). När jag kan styra intaget på lopp brukar jag köra vätska varje kvart och varvar då sp