Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 09:43I dag blir det genrep inför GAX, tänkte ta en tur på Skåneleden med löparryggan och så ska jag testa Runekakor för första gången och se om magen pallar dem under löpning. Hade egentligen tänkt testa en sträcka på GAX-banan men är lite sugen på att bli öve
I dag blir det genrep inför GAX, tänkte ta en tur på Skåneleden med löparryggan och så ska jag testa Runekakor för första gången och se om magen pallar dem under löpning. Hade egentligen tänkt testa en sträcka på GAX-banan men är lite sugen på att bli öve
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 10:32Christer, du är inte den enda. Så här kommer the full story.
Duoderm köper man mycket riktigt på apoteket. Det är "professionella" hydrokolloidplåster som används inom vården vid t.ex. brännskador och liggsår. Precis samma typ som Compeed alltså, men mer
Christer, du är inte den enda. Så här kommer the full story.
Duoderm köper man mycket riktigt på apoteket. Det är "professionella" hydrokolloidplåster som används inom vården vid t.ex. brännskador och liggsår. Precis samma typ som Compeed alltså, men mer
Quote from Elias Engqvist on 5 August 2009, 10:51Man måste alltså ha med sig en sax?
Man måste alltså ha med sig en sax?
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 18:37Jag brukar klippa till några lämpliga varianter i förväg.
Jag brukar klippa till några lämpliga varianter i förväg.
Quote from Elias Engqvist on 5 August 2009, 18:47ok, jag får testa på BAMM om en dryg vecka...funkar det dåligt så kommer jag att klaga 🙂
ok, jag får testa på BAMM om en dryg vecka...funkar det dåligt så kommer jag att klaga 🙂
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 18:14Väderprognosen säger 15°C på natten och lite regn. Hur tänkte de då?
Väderprognosen säger 15°C på natten och lite regn. Hur tänkte de då?
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 18:27Helt perfekt med andra ord!
Helt perfekt med andra ord!
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 18:48Fredrika:
Nja, regn är inget som jag ser fram emot halt,blöt etc lätt att halka. Du kommer väl ihåg "jättelångt" inte för att man halkade men genomblött blev man minst sagt. Allt kan ändra sig när det gäller vädret det hinner ändra sig flera ggr innan
Fredrika:
Nja, regn är inget som jag ser fram emot halt,blöt etc lätt att halka. Du kommer väl ihåg "jättelångt" inte för att man halkade men genomblött blev man minst sagt. Allt kan ändra sig när det gäller vädret det hinner ändra sig flera ggr innan
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 19:54Lite regn gör att sanden blir hårdpackad och helt perfekt att springa på 🙂
Lite regn gör att sanden blir hårdpackad och helt perfekt att springa på 🙂
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 20:55Lyssna på Anders, Staffan! Lite (med betoning på lite) regn är helt perfekt.
Lyssna på Anders, Staffan! Lite (med betoning på lite) regn är helt perfekt.