Quote from Guest on 15 November 2008, 16:21Ville bara öppna en tråd för alla vars drömgräns eller mål ligger på 90 min.
Tror det är fler än jag som har det målet och skulle vara kul att peppa varandra.
Träningstips och taktik vad som helst som hjälper oss under den smått (iallafall för mig) magis
Ville bara öppna en tråd för alla vars drömgräns eller mål ligger på 90 min.
Tror det är fler än jag som har det målet och skulle vara kul att peppa varandra.
Träningstips och taktik vad som helst som hjälper oss under den smått (iallafall för mig) magis
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 16:31Herregud! Jag är glad om jag kommer under 2 h 🙂
Herregud! Jag är glad om jag kommer under 2 h 🙂
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 16:50Första tipset måste ju vara att seeda upp sig till en bra startplats.
Första tipset måste ju vara att seeda upp sig till en bra startplats.
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 18:19Målsättningen 1:30 var precis var jag hade inför Gtgb-varvet 2004 (mitt 3e lopp någonsin och debut på ½-mara). Jag anmälde mig helgen innan loppet gick så Mattias tips som att seeda upp mig kunde jag inte ta del av. Placerades i sista startgrupp och fick
Målsättningen 1:30 var precis var jag hade inför Gtgb-varvet 2004 (mitt 3e lopp någonsin och debut på ½-mara). Jag anmälde mig helgen innan loppet gick så Mattias tips som att seeda upp mig kunde jag inte ta del av. Placerades i sista startgrupp och fick
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 18:371:30 är drömgränsen, hittills ligger pb på 1:32!
I år gick det på 1:38, men då hade jag inte sprungit mer än 5 mil sen LL 2007.
Har precis börjat löpträningen inför varvet 2009 och nu djävlar ska jag under 1:30 om jag så måste spring med baseboll-trä och
1:30 är drömgränsen, hittills ligger pb på 1:32!
I år gick det på 1:38, men då hade jag inte sprungit mer än 5 mil sen LL 2007.
Har precis börjat löpträningen inför varvet 2009 och nu djävlar ska jag under 1:30 om jag så måste spring med baseboll-trä och
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 20:14Markus, spring ännu fortare så kan du se dej själv gå i mål! (t+)
Markus, spring ännu fortare så kan du se dej själv gå i mål! (t+)
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 20:32Debuterade ifrån näst sista led i våras, startade när Markus löpt i mål alltså. Tokfullt med löpare med Göta Älvbron och in mot Slottskogsvallen och tappade då fart, men löpte då nöjd i mål på 1:40:06. Dock lite nesligt med de sista 7 sekunder för en tid
Debuterade ifrån näst sista led i våras, startade när Markus löpt i mål alltså. Tokfullt med löpare med Göta Älvbron och in mot Slottskogsvallen och tappade då fart, men löpte då nöjd i mål på 1:40:06. Dock lite nesligt med de sista 7 sekunder för en tid
Quote from Charlotte Skoglund on 16 November 2008, 06:35denna nappar jag på hamnade på 1.30.14 iår så det är nära men vet inte om jag kommer hinna med lika mkt löpning under denna vinter, men å andra sidan kanske jag kan löpa lite mer lite närmare loppet och lite mer specifikt.....nu jäklar 3e gången gillt..
denna nappar jag på hamnade på 1.30.14 iår så det är nära men vet inte om jag kommer hinna med lika mkt löpning under denna vinter, men å andra sidan kanske jag kan löpa lite mer lite närmare loppet och lite mer specifikt.....nu jäklar 3e gången gillt..
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 12:48Denna är jag lätt med på. Faktiskt så känns det som det inte ska vara några problem i år med 1:30 så länge det inte kommer någon skada
Denna är jag lätt med på. Faktiskt så känns det som det inte ska vara några problem i år med 1:30 så länge det inte kommer någon skada
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 19:57Jag hänger också med. Sprang på 1.35 i år från led 8. Med bra träning ska jag bara klara det.
Jag hänger också med. Sprang på 1.35 i år från led 8. Med bra träning ska jag bara klara det.