Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGbg varvet 1.30 (k 1.40)
You need to log in to create posts and topics.

Per: Jag förstår inte riktigt hur baseball-träet ska få DIG att springa snabbare... Möjligtvis om du ger det till den där tjejen som spöade dig 😉

Hur som helst, under 1h30 ska det bli utan tvekan. Jag är alldeles för ung för att PB ska sluta vara möjli

Hej, jag hade detta som mål 2008 och kom in på 1.29:55, 😀 , gissa om jag spurtade på Slottskogsvallen? Startade i grupp 2.

Jag är med på detta. Det tråkiga är att det är första G-varvet för mig så lär nog krävas en del armbågande för att kunna nå det gissar jag.

Jag är helt klart med på detta! Sprang på 1.35 från startled 10 (eller var det 11?) i år.

Tja, självklart är det lättare att vara i en grupp långt fram men det funkar bra att springa snabbt i en sen grupp också. Jag startade i typ 11, 13 eller nått sånt och sprang in på 1.37 relativt otränad. Det handlar bara om att hänga på nån som täten och

Även jag vill hänga på i denna grupp. Mitt första varv någonsin. Mitt hopp att klara under 90 minuter ökade igår då jag klarade milen på under 40 minuter vilket inte hänt på 12-13 år (H:).

Den här gruppen låter intressant. Jag har varit under 90 minuter och skall dit igen. Detta skall ske under den första halvan av en mara utan att andra halvan blir värre än vanligt.

Klart att jag är med i den klubben. GV 2008 sprang jag på 1.33:57 och är jälkigt stolt över det men vill gärna ner under 90 min. Slog Pb med 3,5 min trots skador tätt inpå loppet. Startade i Gr:2 förra året och vad jag hört av andra så ligger väl Grupp 1

Jag gick över 1.40 förra året, med tre sekunder. Tänker nog gå under i år...

Heja Sara (t+)