Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 21:38Jag siktar med att gå under 90 min. Vad siktar ni på för tider på seedingloppet? Vill ha någon jämn man kan försöka hänka på som springer runt 40. hade varit toppen 🙂
Jag siktar med att gå under 90 min. Vad siktar ni på för tider på seedingloppet? Vill ha någon jämn man kan försöka hänka på som springer runt 40. hade varit toppen 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 22:50Sprang på 1:31 både 2006 och 2007 så visst hägrar 1:30 😀
Sprang på 1:31 både 2006 och 2007 så visst hägrar 1:30 😀
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 08:19Jag siktar på att springa runt 40min på seedningsloppet. Antagligen lite långsammare efter förkylning. Jag känns igen på svart tröja med texten Kvarnbyns löparsällskap på ryggen. Springer man 10549m på 40min blankt bör man klara minst 1.24 på varvet i mit
Jag siktar på att springa runt 40min på seedningsloppet. Antagligen lite långsammare efter förkylning. Jag känns igen på svart tröja med texten Kvarnbyns löparsällskap på ryggen. Springer man 10549m på 40min blankt bör man klara minst 1.24 på varvet i mit
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 09:25Bra de, så så länge jag har din ryggtavla inom synhåll bör jag klara mina 45 då. 😉
Bra de, så så länge jag har din ryggtavla inom synhåll bör jag klara mina 45 då. 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 10:25Fint, då kollar jag efter din cowboy-hatt och glider in på 45!
Fint, då kollar jag efter din cowboy-hatt och glider in på 45!
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 11:16Haha, springa i den... det kan inte va bra för luftmotståndet... Men de här lär sitta på istället, inte så svåra att se de heller...
BILD:images.megastore.se/images/item/medium/1985407.jpg
🙂
Haha, springa i den... det kan inte va bra för luftmotståndet... Men de här lär sitta på istället, inte så svåra att se de heller...
BILD:images.megastore.se/images/item/medium/1985407.jpg
🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 18:25Jag siktar på att göra någonstans runt 39 i seedningsloppet men har mycket dålig koll på min kapacitet aå kommer nog att öppna rätt lungt. Var ett par år sedan man hade nummerlapp på. dessutom så är jag för tillfället förkyld vilket oroar lite.
Jag siktar på att göra någonstans runt 39 i seedningsloppet men har mycket dålig koll på min kapacitet aå kommer nog att öppna rätt lungt. Var ett par år sedan man hade nummerlapp på. dessutom så är jag för tillfället förkyld vilket oroar lite.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 11:58Okej bra jag får försöka hänga på G man. Men de blir sjukt tufft är inte i någon vidare form heller pga förkylning. Sprang Midnattsloppet på 41 min föra året det var efter jag spelat match. Så det kan ju ändå gå, vem vet 🙂 Gbg varvet på 1,24 finns de int
Okej bra jag får försöka hänga på G man. Men de blir sjukt tufft är inte i någon vidare form heller pga förkylning. Sprang Midnattsloppet på 41 min föra året det var efter jag spelat match. Så det kan ju ändå gå, vem vet 🙂 Gbg varvet på 1,24 finns de int
Quote from Elias Engqvist on 21 March 2009, 14:46Det sägs att ska man hitta riktigt många som anser sig sjuka ska man leta vid starten till ett lopp - och det märks här ovan! 🙂
Det sägs att ska man hitta riktigt många som anser sig sjuka ska man leta vid starten till ett lopp - och det märks här ovan! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 20:22Christer, det du läst ovan är ingenting mot vad vi ärrade veteraner kan prestera. Vi är ju gamla nog att ha haft alla åkommorna. Bore Cup, vinterserien med många veteraner är är tävling med 0% friska deltagare. Ena foten i graven, den andre gör då sub 40
Christer, det du läst ovan är ingenting mot vad vi ärrade veteraner kan prestera. Vi är ju gamla nog att ha haft alla åkommorna. Bore Cup, vinterserien med många veteraner är är tävling med 0% friska deltagare. Ena foten i graven, den andre gör då sub 40