Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 20:51Haha Leif...ja jag har oxså kutat en del av deltävlingarna i Bore Cup...Å som du säger så är det inte VI veteraner som tycker att -19 grader C är för kallt eller att det regnar under hela djävla loppet som är något problem..Men som sagt så har man väl hör
Haha Leif...ja jag har oxså kutat en del av deltävlingarna i Bore Cup...Å som du säger så är det inte VI veteraner som tycker att -19 grader C är för kallt eller att det regnar under hela djävla loppet som är något problem..Men som sagt så har man väl hör
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 06:57Ja. Eller så har man bara varit ganska förkyld i en vecka och även lider av allergi. Typ.
Ja. Eller så har man bara varit ganska förkyld i en vecka och även lider av allergi. Typ.
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 08:21Tur att de bara är asfalt, asfalt, asfalt och åter asfalt i frihamnen då. 😉
Syns vid sartlinjen, alla löpglada!
Tur att de bara är asfalt, asfalt, asfalt och åter asfalt i frihamnen då. 😉
Syns vid sartlinjen, alla löpglada!
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 21:07Med tanke på att jag har haft tider som ligger på 2,30 så är mitt mål i år runt 2 timmar
Med tanke på att jag har haft tider som ligger på 2,30 så är mitt mål i år runt 2 timmar
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 21:11Hur ligger ni till? själv såg jag till att skaffa en bra ursäkt så här veckorna före. (handen i gipspacket) men hoppas på start. låg bra till innan så helt kört ska det inte va men gipset får hänga med runt.
Hur ligger ni till? själv såg jag till att skaffa en bra ursäkt så här veckorna före. (handen i gipspacket) men hoppas på start. låg bra till innan så helt kört ska det inte va men gipset får hänga med runt.
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 21:47Min ursäkt heter startgrupp 18 😉
Min ursäkt heter startgrupp 18 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:20Jag tror på dig Niklas !
Jag tror på dig Niklas !