Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 11:03Mental inställning och förväntan är naturligtvis mycket viktigt.
Mental inställning och förväntan är naturligtvis mycket viktigt.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 11:37Om man tränar för att springa på (kortast) tid, kan det vara bra att träna för att lära sig springa på (kortast) tid.
Om man tränar för att springa på (kortast) tid, kan det vara bra att träna för att lära sig springa på (kortast) tid.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 16:26Vilken den kortaste tiden är som man kan springa på är väl beroende på mätapparaturen? en hel sekund, en tiondel, en hundradel kanske tom en tusendels sekund är den kortaste tiden man kan springa på.
När man tävlar om vem som är snabbast är ju sträckan g
Vilken den kortaste tiden är som man kan springa på är väl beroende på mätapparaturen? en hel sekund, en tiondel, en hundradel kanske tom en tusendels sekund är den kortaste tiden man kan springa på.
När man tävlar om vem som är snabbast är ju sträckan g
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 20:00Haha, tänk att en simpel fråga kan få så många svar! Härligt!
Tja, med genväg menar jag att korta av vägen. Som exempel kan nämnas att om motionsspåret går i en sväng runt ett träd, så kommer snart en stig som går på den kortare sidan om trädet, så att m
Haha, tänk att en simpel fråga kan få så många svar! Härligt!
Tja, med genväg menar jag att korta av vägen. Som exempel kan nämnas att om motionsspåret går i en sväng runt ett träd, så kommer snart en stig som går på den kortare sidan om trädet, så att m
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 20:16Men Jenny....om jag vore i dina kläder så skulle jag fråga honom "va faan genar du för???"...men då skulle vi ju inte fått den här härliga tråden. Sen har jag naturligtvis en massa psykologiska teorier men dom kan vi lämna åt sitt öde den här gången.
Att
Men Jenny....om jag vore i dina kläder så skulle jag fråga honom "va faan genar du för???"...men då skulle vi ju inte fått den här härliga tråden. Sen har jag naturligtvis en massa psykologiska teorier men dom kan vi lämna åt sitt öde den här gången.
Att
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 09:34Om man inte.begriper att det finns olika sätt att träna, så är det kanske lätt att kalla andras sätt "fusk". Men nu var väl inte frågan vilket sätt som är bäst (det beror på målet med träningen) utan hur vi gjorde?
Om man inte.begriper att det finns olika sätt att träna, så är det kanske lätt att kalla andras sätt "fusk". Men nu var väl inte frågan vilket sätt som är bäst (det beror på målet med träningen) utan hur vi gjorde?
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 09:52Apropå fusk så fick jag en gång höra att jag minsann FUSKAR när jag tränar om jag stänger av klockan när jag stannar. Mitt försök att förklara att jag inte är intresserad av hur lång tid en viss runda tagit när jag springer utan i vilket tempo jag sprungi
Apropå fusk så fick jag en gång höra att jag minsann FUSKAR när jag tränar om jag stänger av klockan när jag stannar. Mitt försök att förklara att jag inte är intresserad av hur lång tid en viss runda tagit när jag springer utan i vilket tempo jag sprungi
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 09:55Jag räknar iofs in vilopauserna, behöver jag stanna och vila under träningen så är det en del av tiden som går åt, men det är ju en del av hur man själv vill spara data, och som sagt TRÄNING ...
Jag räknar iofs in vilopauserna, behöver jag stanna och vila under träningen så är det en del av tiden som går åt, men det är ju en del av hur man själv vill spara data, och som sagt TRÄNING ...
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 09:59Ja bara man vet själv hur man gör så funkar ju vilket som. 🙂
Ja bara man vet själv hur man gör så funkar ju vilket som. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 10:00Men jösses...?
Alltså... nej, men kan väl inte fuska på träning heller? Du sätter dina egna regler för vad som gäller för din träning, du väljer dina egna mål och hur du ska nå dem. Om du inte anser att det är fusk är det inte fusk.
Jag skulle kunna gå
Men jösses...?
Alltså... nej, men kan väl inte fuska på träning heller? Du sätter dina egna regler för vad som gäller för din träning, du väljer dina egna mål och hur du ska nå dem. Om du inte anser att det är fusk är det inte fusk.
Jag skulle kunna gå