Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 14:18Min allmänna uppfattning i vattenfrågan är att vissa arter är bättre anpassade till att hushålla med vatten än andra. Vi människor klarar oss t.ex. ganska kort tid utan tillgång till vatten men upp till en månad utan mat.
Jag personligen låter gärna kakt
Min allmänna uppfattning i vattenfrågan är att vissa arter är bättre anpassade till att hushålla med vatten än andra. Vi människor klarar oss t.ex. ganska kort tid utan tillgång till vatten men upp till en månad utan mat.
Jag personligen låter gärna kakt
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 14:42När en klunk vatten smakar som det bästa du kan tänka dig dricka så har du behov av vatten helt klart 😉
Jag känner att ju intensivare och svettigare ett pass är desto mer känner jag för att dricka vatten i mängder...men nu är jag liksom en pölsvettare o
När en klunk vatten smakar som det bästa du kan tänka dig dricka så har du behov av vatten helt klart 😉
Jag känner att ju intensivare och svettigare ett pass är desto mer känner jag för att dricka vatten i mängder...men nu är jag liksom en pölsvettare o
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 15:09Det brukar vara svårare att bedöma vätskeåtgång vid kallare väder.
Det brukar vara svårare att bedöma vätskeåtgång vid kallare väder.
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 11:48Vi får väll se hur det går för mig och mina dumma tankar och funderingar (H)
Vi får väll se hur det går för mig och mina dumma tankar och funderingar (H)
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 22:00Sökte lite på morgonlöpning och då kom den här tråden upp. Måste läsa igenom alla länkarna som postats och som jag tidigare inte hunnit med.
Men, min fråga nu är: Är det skademässigt sämre att springa på morgonen än på förmiddagen/kvällen? Känner ni er m
Sökte lite på morgonlöpning och då kom den här tråden upp. Måste läsa igenom alla länkarna som postats och som jag tidigare inte hunnit med.
Men, min fråga nu är: Är det skademässigt sämre att springa på morgonen än på förmiddagen/kvällen? Känner ni er m
Quote from Catharina Brattlin on 12 April 2013, 22:08Periodvis, dvs vår, sommar och tidig höst, springer jag gärna på morgonen innan jobbet. Fast jag kliver utanför dörren runt 5 eftersom jag börjar jobba kl 7.
Min erfarenhet är att jag inte alls känner mig mer sliten efter ett 50 minuters distanspass än o
Periodvis, dvs vår, sommar och tidig höst, springer jag gärna på morgonen innan jobbet. Fast jag kliver utanför dörren runt 5 eftersom jag börjar jobba kl 7.
Min erfarenhet är att jag inte alls känner mig mer sliten efter ett 50 minuters distanspass än o
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 22:11Förr tyckte jag det var pest att springa på morgonen, men nu när jag har vant mig tycker jag det funkar kanon. Aldrig ens reflekterat över att det skulle kunna vara mer slitsamt då.
EDIT: jag mår så bra efter att jag har sprungit, och springer jag på mor
Förr tyckte jag det var pest att springa på morgonen, men nu när jag har vant mig tycker jag det funkar kanon. Aldrig ens reflekterat över att det skulle kunna vara mer slitsamt då.
EDIT: jag mår så bra efter att jag har sprungit, och springer jag på mor
Quote from Funbeat user on 13 April 2013, 07:08Låter lovande. Hur länge från ni kravlar er upp ur sängen tar det innn ni börjar springa? Någon form av uppvärmning?
Låter lovande. Hur länge från ni kravlar er upp ur sängen tar det innn ni börjar springa? Någon form av uppvärmning?
Quote from Funbeat user on 13 April 2013, 08:28En stark kopp kaffe sen är man igång på 5-10min ;o) Å-H kan bli sämre av morgonträning kontra träning efter frukost. Men när du kör 45-50min är det inget att bekymra sig över.
En stark kopp kaffe sen är man igång på 5-10min ;o) Å-H kan bli sämre av morgonträning kontra träning efter frukost. Men när du kör 45-50min är det inget att bekymra sig över.
Quote from Catharina Brattlin on 13 April 2013, 09:06Jag tar lite längre tid på mig än Oskar eftersom jag måste fläta mitt hår först. 😉
En kvart ungefär. Kaffe+0,5 l vatten och så ut.
Jag tar lite längre tid på mig än Oskar eftersom jag måste fläta mitt hår först. 😉
En kvart ungefär. Kaffe+0,5 l vatten och så ut.