Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 16:59Fp. David P ¤
Det är samma muskler i benen som tar slut när jag cyklar, menar du då att cyklister som får mjölksyra under lopp går hem och tränar styrketräning?
Fp. David P ¤
Det är samma muskler i benen som tar slut när jag cyklar, menar du då att cyklister som får mjölksyra under lopp går hem och tränar styrketräning?
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 17:02Det finns några huvudsakliga fördelar bland dessa kan nämnas:
I olika studier men kanske framförallt Uneståhls har man visat hur hjärnaktiviteten sjunker till en meditativ nivå efter ngn halvtimme. Utöver detta finns det stora fördelar för den som redan h
Det finns några huvudsakliga fördelar bland dessa kan nämnas:
I olika studier men kanske framförallt Uneståhls har man visat hur hjärnaktiviteten sjunker till en meditativ nivå efter ngn halvtimme. Utöver detta finns det stora fördelar för den som redan h
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 17:09De använder cykeln som redskap och lägger in styrkemoment i sin cykelträning, om de fattas det.
Tunga växlar-låg kadens i vissa övningar, igångdrag, spurtträning, sittande uppför, full tum uppför. Det finns en del att roa sig med i mjölksyreträsket.
Sed
De använder cykeln som redskap och lägger in styrkemoment i sin cykelträning, om de fattas det.
Tunga växlar-låg kadens i vissa övningar, igångdrag, spurtträning, sittande uppför, full tum uppför. Det finns en del att roa sig med i mjölksyreträsket.
Sed
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 17:13David:
Jag håller med dig till 100% i detta fall. Christer är ett föredöme när det gäller medveten användning av sin tid. Jag menar bara att jag tror att personlighet är en viktig faktor vid träningsplanering. Sen är det enligt mig svårt att hoppa över de
David:
Jag håller med dig till 100% i detta fall. Christer är ett föredöme när det gäller medveten användning av sin tid. Jag menar bara att jag tror att personlighet är en viktig faktor vid träningsplanering. Sen är det enligt mig svårt att hoppa över de
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 17:22Jag är väl medveten om att personliga egenskaper-förutsättningar är det viktigaste.
Mitt motto är:
Träning är Träning o Tävling är Tävling
Det förklarar kanske, på hur jag ser sakerna tillstånd.
Jag är väl medveten om att personliga egenskaper-förutsättningar är det viktigaste.
Mitt motto är:
Träning är Träning o Tävling är Tävling
Det förklarar kanske, på hur jag ser sakerna tillstånd.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 19:34Okej, Jonas! Tack. 🙂
Okej, Jonas! Tack. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 19:42Oj då vilka fantastiska slutsatser: "Träning är...etc..."
Å faan jag hade aldrig hört talas om varesig Caytocin eller Seretonin.
Skitkul läsning om hör-/lågintensiv träning det ska jag först säga. Faan det finns ju nästan nobelpriskunskaper i alla löparäm
Oj då vilka fantastiska slutsatser: "Träning är...etc..."
Å faan jag hade aldrig hört talas om varesig Caytocin eller Seretonin.
Skitkul läsning om hör-/lågintensiv träning det ska jag först säga. Faan det finns ju nästan nobelpriskunskaper i alla löparäm