Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 16:26Dessutom är det högst individuellt hur mycket sömn man behöver. Det där med åtta timmar har inget stöd i forskning, utan är en gammal idé om normal sömn.
Mitt sömnbehov är strax över sex timmar. Sover jag mer än så under en längre period (3-5 dagar), mår
Dessutom är det högst individuellt hur mycket sömn man behöver. Det där med åtta timmar har inget stöd i forskning, utan är en gammal idé om normal sömn.
Mitt sömnbehov är strax över sex timmar. Sover jag mer än så under en längre period (3-5 dagar), mår
Quote from Catharina Brattlin on 20 July 2008, 16:34Allie, vad är det som stressar Dig, då? Stresshormonet kortisol är väldigt nedbrytande för kroppen.
Allie, vad är det som stressar Dig, då? Stresshormonet kortisol är väldigt nedbrytande för kroppen.
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 16:40Rasmus: Du tränar inte mycket heller så du kan säkert klara dig på fem timmars sömn.
Rasmus: Du tränar inte mycket heller så du kan säkert klara dig på fem timmars sömn.
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 17:08Nej, jag råkar vara sjuk, så därför tränar jag i stort sett inte alls längre.
Nu måste jag komma på ett lågt sätt att nedvärdera dig också. Återkommer...
Nej, jag råkar vara sjuk, så därför tränar jag i stort sett inte alls längre.
Nu måste jag komma på ett lågt sätt att nedvärdera dig också. Återkommer...
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 17:08Är inte så sugen på att prata om mina misslyckanden och problem i forumet, men ok: Har lite studierester från förr som jag borde varit klar med för länge sen och det drar ut på tiden mer och mer, har jättesvårt att tvinga mig själv till att få det ur värl
Är inte så sugen på att prata om mina misslyckanden och problem i forumet, men ok: Har lite studierester från förr som jag borde varit klar med för länge sen och det drar ut på tiden mer och mer, har jättesvårt att tvinga mig själv till att få det ur värl
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 17:31Rasmus: Jag är likadan med sömnen. Om jag sover 10-11 timmar på en natt går jag som en zombie hela dagen och är slö och trött. Kan faktiskt lägga mig och sova ytterligare en halvtimme mitt på dagen. När jag däremot jobbar sover jag mellan 6-7 timmar och m
Rasmus: Jag är likadan med sömnen. Om jag sover 10-11 timmar på en natt går jag som en zombie hela dagen och är slö och trött. Kan faktiskt lägga mig och sova ytterligare en halvtimme mitt på dagen. När jag däremot jobbar sover jag mellan 6-7 timmar och m
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 17:37Jag sover också ca 6 timmar per natt och det är lagom för mej. Individuellt hur stort sömnbehov man har som tidigare sagts.
Jag sover också ca 6 timmar per natt och det är lagom för mej. Individuellt hur stort sömnbehov man har som tidigare sagts.
Quote from Catharina Brattlin on 20 July 2008, 17:51Oj då, Allie, inte min menig att få Dig att vända ut och in på Ditt liv...jag hade tagit ett "det vill jag inte berätta" som svar. 🙂
Då förstår jag varför Du känner Dig stressad. Dels studierna som hänger efter, dels oro för ekonomin. Och det kan Du ju
Oj då, Allie, inte min menig att få Dig att vända ut och in på Ditt liv...jag hade tagit ett "det vill jag inte berätta" som svar. 🙂
Då förstår jag varför Du känner Dig stressad. Dels studierna som hänger efter, dels oro för ekonomin. Och det kan Du ju
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 21:20Rasmus. Jag skrev klantigt, men sover man mindre än 8 h så bör nog den övriga vilan ökas.
Rasmus. Jag skrev klantigt, men sover man mindre än 8 h så bör nog den övriga vilan ökas.
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 22:26Allie: Jag hann springa några tävlingar i våras innan jag insåg att jag var övertränad och resultaten var allt från ganska bra till katastrofala, och det kändes definitivt inte dåligt hela tiden. Så att benen inte känns sega hela tiden behöver nog inte be
Allie: Jag hann springa några tävlingar i våras innan jag insåg att jag var övertränad och resultaten var allt från ganska bra till katastrofala, och det kändes definitivt inte dåligt hela tiden. Så att benen inte känns sega hela tiden behöver nog inte be