Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Richard, jag hävdar fortfarande att åtta timmar är en gammal myt. För vissa är säkert åtta timmar perfekt, medan det för många andra är för kort eller för långt. Hade det handlat om fem timmar eller mindre konstant, då hade det varit en annan sak, för str

Sylvia: Jo, jag borde nog springa mycket mindre än jag gör iaf och satsa allt på skolarbete och jobbsökande, men jag kan inte pausa löpningen helt, för den är jätteviktig för mig, mitt lyckopiller liksom. Mår så himla bra av att springa. Har testat att dr

Jag tror också att det är en myt! Dessutom tror jag att alla, oavsett om man har ett behov av 6,8 eller 10 timmars sömn per natt DESSUTOM behöver vila förutom det.

Du behöver inte pausa löpningen helt, Allie. Allt handlar om balans...vilken kan vara svår att hitta, jag vet, men om man inte försöker kan man ju inte lyckas heller. Inbillar mig också, när Du skriver att löpningen är Ditt lyckopiller, att ju mer oro och

Tack! Det värmde.

🙂

Fast jag kan ju tillägga att min mängdökning inte har att göra med lyckopillereffekten, utan med att jag önskar åstadkomma några acceptabla resultat i höstens tävlingar.

Richard: Surfande på FB räknas väl som övrig vila?

Haha! Jag vilar alldeles för mycket på funbeat!

Att surfa på FB är bra. Det är ju lite som att umgås med vänner! Men oj, nu får jag gå o sova i några timmar 😉