Quote from Elias Engqvist on 13 November 2009, 12:08Pontus: (t+)
Inte jag heller faktiskt!
Pontus: (t+)
Inte jag heller faktiskt!
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 12:58Hmm, ja kanske. Men det beror lite på vad du syftar på.
När det gäller formler och omräkningstabeller mellan 10km & marathon håller jag fast vid att 4,5x är orimligt och att snarare 4,8x eller 4,9x som jag skrev är rimligt. Detta stämmer också bra överen
Hmm, ja kanske. Men det beror lite på vad du syftar på.
När det gäller formler och omräkningstabeller mellan 10km & marathon håller jag fast vid att 4,5x är orimligt och att snarare 4,8x eller 4,9x som jag skrev är rimligt. Detta stämmer också bra överen
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 17:31Markus, nog sprangs det milopp alltid, ett antal lopp kring pers varje år, som förstås försökte putsas. Men om du med "att inte bry sig" om distansen, menar att det inte var huvudmålet för säsongen, så var det ju så.
Fast så under isen är väl ändå inte m
Markus, nog sprangs det milopp alltid, ett antal lopp kring pers varje år, som förstås försökte putsas. Men om du med "att inte bry sig" om distansen, menar att det inte var huvudmålet för säsongen, så var det ju så.
Fast så under isen är väl ändå inte m
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 17:53Vad mitt all-time-pers på 10km kommer bli vet vi ännu inte. Inte heller vad jag kommer göra i M35 eller M40. Så du får allt avvakta med sådana jämförelser. Jag har inte sprungit så många år och förbättrar mig fortfarande (ähum, nu gjorde jag iofs inte det
Vad mitt all-time-pers på 10km kommer bli vet vi ännu inte. Inte heller vad jag kommer göra i M35 eller M40. Så du får allt avvakta med sådana jämförelser. Jag har inte sprungit så många år och förbättrar mig fortfarande (ähum, nu gjorde jag iofs inte det