Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHandla löpskor via internet
You need to log in to create posts and topics.

Vet inte om ni har skrivit om StartFitness.uk ännu i tråden, men jag köpte av dem för två veckor sedan. Beställde skorna på söndagen och fick de hem med bud på torsdagen. Riktigt nöjd. Köpte ett par Asics Kayano 19 för totalt 110 GBP = 1100 SEK. Kostar i

Startfitness och Wiggle är väl de två som mest diskuterats och som de flesta har bäst erfarenhet av. Jag har bara handlat av den första och varit helnöjd.

jag har bara handlat av den andra o e skitnöjd 🙂

Jag har handlat en del på Wiggle. Tex la jag en beställning i söndags kväll. Igår onsdag lunch var den hemma vid min dörr (men jag var på jobbet och fick hämta den på utlämningsställe på kvällen). Snabba ryck!

Mycket nöjd!! (t+)

Hej

Har handlar från Wiggle - utmärkt
Har handlat från Startfitness - utmärkt
Har handlat från Chainreactioncycles, fick problem med ordern men de löste de till mig, trots att paketet blev skickat fram och tillbaka ett par vändor.

Dessa tre kan jag reko

även sportsshoes.com funkar bra.

http://www.activinstinct.com/

Funkar också bra. 🙂

Dom engelska butikerna verkar ju bra på returer om man köpt fel, men man får ju då betala portot själv. Vad kostar det att skicka tillbaks ett par skor med post till England?

Nån som hört talas om size.co.uk?
De har ett par sportskor som jag är intresserad av, inte direkt löpskor, så de fanns inte på startfitness o wiggle. Men känner något till den här siten? De har löpskor också.

Beställde New Balance 890v3 via Sportsshoes.com igår. Strax över 700 kr har dragits från mitt konto, får se om leveransen sker enligt deras specifikation. Wiggle och Startfitness hade inte modellen alls och Activinstict.com var lite dyrare...
Försökte äve