Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 13:05Kan de inte ta inträde i "Löparbutikerna"?
Kan de inte ta inträde i "Löparbutikerna"?
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 13:06Jag skulle ha full förståelse för dem om de gjorde så, men som sagt, det skulle bli dyrt att köpa skor i butik för mig då.
Jag skulle ha full förståelse för dem om de gjorde så, men som sagt, det skulle bli dyrt att köpa skor i butik för mig då.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 13:08Är det alla de där barfotalöparna som håller på så där?
Är det alla de där barfotalöparna som håller på så där?
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 13:29Vad gör en barfotalöpare i en löparskobutik?
Vad gör en barfotalöpare i en löparskobutik?
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 13:42Är allmänt dryg och ställer jobbiga frågor. (Har jag hört i alla fall.) 😉
Är allmänt dryg och ställer jobbiga frågor. (Har jag hört i alla fall.) 😉
Quote from Elias Engqvist on 28 September 2011, 15:01Anna: Dom köper barfotaskor förstås 🙂
Anna: Dom köper barfotaskor förstås 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 15:08Nej det är klart att det inte är en bra ide och den kommer nog aldrig att testas. Men problemet kvarstår med sådana som utnyttjar tjänsten utan att betala för den genom att köpa skon där.
En annan fungerande lösning är konceptbutiker som ägs av det tillv
Nej det är klart att det inte är en bra ide och den kommer nog aldrig att testas. Men problemet kvarstår med sådana som utnyttjar tjänsten utan att betala för den genom att köpa skon där.
En annan fungerande lösning är konceptbutiker som ägs av det tillv
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 22:40Har väl inte följt forumet direkt men förstår att det är mkt om att köpa skor på internet.
Har i alla fall min åsikt att förmedla och det är att Milletsport är väldigt dåliga på att leverera i tid. Har en tävling på gång och beställde ett par saker i god
Har väl inte följt forumet direkt men förstår att det är mkt om att köpa skor på internet.
Har i alla fall min åsikt att förmedla och det är att Milletsport är väldigt dåliga på att leverera i tid. Har en tävling på gång och beställde ett par saker i god
Quote from Elias Engqvist on 23 September 2013, 22:45Jag har också bara handlat från Millet Sports en gång - otroligt dåliga!
Jag har också bara handlat från Millet Sports en gång - otroligt dåliga!
Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 12:55@Håkan
Förgyll gärna tråden med namnet även på den andra leverantören, den som funkade 😉
@Håkan
Förgyll gärna tråden med namnet även på den andra leverantören, den som funkade 😉