Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHandla löpskor via internet
You need to log in to create posts and topics.

Jag har just upptäckt en, för mig, ny butik: http://www.apex-sports.co.uk/ - jag betalade ingen frakt och grejorna kom jättesnabbt! Har iofs bara gjort ett inköp så det är ingen större statistisk säkerhet på det men det verkar lovande - la in en ny bestäl

Jag var på Intersport och hittade ett par skor som passade mig perfekt. Det var Saucony Womens Hurricane för 1700:-
Provade ut en perfekt storlek och gick hem för att beställa. Det skulle bli mitt första nätköp. För att vara på den säkra sidan kollade jag

Har det någon betydelse om det är billigt?

Lustlöparen: Vad hette skon mer än Hurricane... tror det ska vara ett nummer efter, 12.. 13.. ? Att det är en annan färg betyder (vad jag vet) absolut ingenting, ofta finns det ett större utbud av färger på nätet, medans det i butikerna endast finns en fä

Jag har väldigt känsliga fötter för skavsår och är därför mån om att köpa samma skor som jag provat ut. Blå eller rosa spelar absolut ingen roll. Jag ska ta titta om jag hittar mer info på förpackningen. Synd att skor är så dyra i Sverige. Jag skulle hels

Då är det bara att sälja dom om de inte passar.

Har redan skickat in en beställning till wiggle idag. Låter min beställning på startfitness vänta. 10%koderna dyker säkert upp snart igen. Det är en rejäl beställning - men jag har inte bråttom.
Fint att man kan tipsa och hjälpas åt så här!

Vad kul Frida! Vad blev det för ngt? Enbart frakten på startfitness kan bli £10-£20 så det lönar sig knappt med rabatten från startfitness såvida man inte handlar för en gigantisk volym.
Alltid skoj när man väntar på grejorna, lite som lilla julafton när

START2011 ger 5% till 31/8

Summer Saver !

Save 15% on Every Purchase

Fantastic Savings

Offer available for limited period only

15% off our normal prices on all purchases
by using voucher code

SUMMER15

Enter coupon code in your basket during checkout
To view & buy click here
w