Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHandla löpskor via internet
You need to log in to create posts and topics.

Hej Johan.

Jag har tänkt mig att köpa skor på nätet men för att göra det så behöver jag veta vilka skor jag behöver. Hoppas att det inte gjorde så mycket. 😉

Sitter för att beställa nytt från startfitness. Det brukar alltid finnas rabattkoder som "motiverar" så stora köp som jag knappar in nu... men jag har inte hittat någon giltig. Har kollat ovan länkar med.

Har du hittat ngn snikkod så skriv in!
Tack på fö

Har du testat SAVER15?

Erik, den rabattkoden har gått ut.

Kolla också Wiggle. De tar inget extra betalt för frakt o sedan får man 5% rabatt vid prenumeration på deras nyhetsbrev som är gratis att ansluta sig till.

Marcus: Vet du hur man gör för att få dom där beryktade 5%-en som nyhetsbrevet skall ge?

Jag har aldrig lyckats förstå det, och inte orkat bry mig tillräckligt mycket för att undersöka saken närmare. Det räcker ju helt klart inte med att göra en beställ

Du anmäler dig till nyhetsbrevet, och i mailen du anger får du en voucer som är giltig i 7 dagar. Den använder du när du handlar, och får rabatt.

Jag har aldrig fått någon voucher, däremot en massa nyhetsbrev. Kanske ska avanmäla mig och anmäla mig och se om det funkar nu då...

Skumt, jag fick min voucer bara minutrarna efter att jag bekräftat min e-postadress.

Det kan röra sig om ett klassiskt SBS-problem också, jag vet inte... men jag testar igen nästa gång jag ska beställa något! 🙂

Sorry för den gamla koden. Googlade lite slarvigt.