Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 08:19I normala fall har det oftast tagit 2-3 arbetsdagar innan mina beställningar har skickats iväg från Startfitness. Denna gången tog det en halv arbetsdag. Kan det vara så enkelt som att de skickar ut rabattkoder då det går på lågvarv i butiken?
Startfitne
I normala fall har det oftast tagit 2-3 arbetsdagar innan mina beställningar har skickats iväg från Startfitness. Denna gången tog det en halv arbetsdag. Kan det vara så enkelt som att de skickar ut rabattkoder då det går på lågvarv i butiken?
Startfitne
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 23:59Harald: Har du beställt två par skor?
Harald: Har du beställt två par skor?
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 00:12Tack Jan
Nej ett par skor, 4 par sockor och ett par tights kostar £20
Jag utgick från en enhetsprissättning på frakt och att man hellre sänkte till fri frakt vid högre belopp än tvärtom. Men icke 🙁
Tack Jan
Nej ett par skor, 4 par sockor och ett par tights kostar £20
Jag utgick från en enhetsprissättning på frakt och att man hellre sänkte till fri frakt vid högre belopp än tvärtom. Men icke 🙁
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 00:46Vill bara hålla med om många föregående inlägg.. Beställ från UK, sjukt bra priser och de flesta erbjuder gratis frakt när du beställer över 500krISH. wiggle.co.uk ^ alles
Vill bara hålla med om många föregående inlägg.. Beställ från UK, sjukt bra priser och de flesta erbjuder gratis frakt när du beställer över 500krISH. wiggle.co.uk ^ alles
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 09:47Harald: Startfitness har en frakt som ökar om man köper mer (troligen viktberoende), medan Wiggle har lite högre priser men i gengäld har gratis frakt över ett visst belopp. Wiggles strategi känns mer överskådlig och "kundvänlig". I gengäld verkar Startfi
Harald: Startfitness har en frakt som ökar om man köper mer (troligen viktberoende), medan Wiggle har lite högre priser men i gengäld har gratis frakt över ett visst belopp. Wiggles strategi känns mer överskådlig och "kundvänlig". I gengäld verkar Startfi
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 15:12Wiggles navigering? Den är väldigt tidskrävande.
Wiggles navigering? Den är väldigt tidskrävande.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 19:55Håller inte riktigt med David.
Exempel: Säg att du vill köpa ett par Asics 2160 av just din storlek. Knappa in 2160 i deras sökruta så får du på båda Wiggle och Startfitness upp en mängd varianter av 2160-modellen. Nu vill du veta vilka av dessa som fin
Håller inte riktigt med David.
Exempel: Säg att du vill köpa ett par Asics 2160 av just din storlek. Knappa in 2160 i deras sökruta så får du på båda Wiggle och Startfitness upp en mängd varianter av 2160-modellen. Nu vill du veta vilka av dessa som fin
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 19:58Kan man lita på att min skostorlek på exv. Nike Lunar Elite är den samma för exv. Saucony Kinvara eller måste jag prova ut skon i fråga i någon butik i Sverige för att våga beställa på nätet?
Kan man lita på att min skostorlek på exv. Nike Lunar Elite är den samma för exv. Saucony Kinvara eller måste jag prova ut skon i fråga i någon butik i Sverige för att våga beställa på nätet?
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 20:01Nu köper jag mest cykelprylar på Wiggle och det är ett väldigt långsamt att köpa mer än en pryl.
Nu köper jag mest cykelprylar på Wiggle och det är ett väldigt långsamt att köpa mer än en pryl.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 20:06@Nomen
Kolla in den här sidan, http://www.runningwarehouse.com/
Där har du en funktion som heter "Shoefitr", där kan du välja den sko+storlek du är intresserad av och jämföra med en sko du har idag. Funkar klart bra.
@Nomen
Kolla in den här sidan, http://www.runningwarehouse.com/
Där har du en funktion som heter "Shoefitr", där kan du välja den sko+storlek du är intresserad av och jämföra med en sko du har idag. Funkar klart bra.