Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 15:25Karin: Det var likadant för mig och jag tror att det i mitt fall är svenska posten. Jag fick mail om att varan var postad till mig. Sedan dröjde det ganska länge innan jag fick en avi från posten. Där stod det att dom sökt mig för utdelning av paket och a
Karin: Det var likadant för mig och jag tror att det i mitt fall är svenska posten. Jag fick mail om att varan var postad till mig. Sedan dröjde det ganska länge innan jag fick en avi från posten. Där stod det att dom sökt mig för utdelning av paket och a
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 16:51Karin
Om Wiggle skickat varan finns det inte så mycket dom kan göra åt postgången, eller?Att betala extra för frakten gör du av en anledning: Ifall du beställer flera varor och en eller flera varor inte finns i lager så skickar Wiggle varorna var för si
Karin
Om Wiggle skickat varan finns det inte så mycket dom kan göra åt postgången, eller?
Att betala extra för frakten gör du av en anledning: Ifall du beställer flera varor och en eller flera varor inte finns i lager så skickar Wiggle varorna var för si
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 08:00Beställer man leverans via Priority Despatch så står det ju med röd text "Someone must be in to receive orders otherwise a card may be left". Då får man ta ledigt från jobbet och sitta hemma och rulla tummarna
Beställer man leverans via Priority Despatch så står det ju med röd text "Someone must be in to receive orders otherwise a card may be left". Då får man ta ledigt från jobbet och sitta hemma och rulla tummarna
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 08:32Peter, det är därför man beställer sina saker till jobbet om man har möjlighet. Det gjorde jag.
Peter, det är därför man beställer sina saker till jobbet om man har möjlighet. Det gjorde jag.
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 08:39För övrigt så går det absolut för ett företag att påverka leveranstiden. Det finns ju en uppsjö olika sätt att skicka en vara och tillika en uppsjö av aktörer som ägnar sig åt frakt.
För övrigt så går det absolut för ett företag att påverka leveranstiden. Det finns ju en uppsjö olika sätt att skicka en vara och tillika en uppsjö av aktörer som ägnar sig åt frakt.
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 08:50Tack för tipset om att beställa till jobbet Karin. Det ska jag också göra nästa gång. 🙂
Tack för tipset om att beställa till jobbet Karin. Det ska jag också göra nästa gång. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 09:48Inga problem att beställa med Priority Dispatch från Wiggle och inte vara hemma, men då får man givetvis snällt hämta ut paketet hos sitt ombud!
Inga problem att beställa med Priority Dispatch från Wiggle och inte vara hemma, men då får man givetvis snällt hämta ut paketet hos sitt ombud!
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 11:00Ingen här som har koll på om Wiggle har någon rabatt "Voucher" för tillfället?
Är på gång att beställa ett par skor och det är ju alltid trevligt att lägga ut mindre pengar 😉
Ingen här som har koll på om Wiggle har någon rabatt "Voucher" för tillfället?
Är på gång att beställa ett par skor och det är ju alltid trevligt att lägga ut mindre pengar 😉
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 12:08Anmäl dig till deras nyhetsbrev så får du £5.
http://www.wiggle.co.uk/newsletter/applicationdetails.aspx
Anmäl dig till deras nyhetsbrev så får du £5.
http://www.wiggle.co.uk/newsletter/applicationdetails.aspx
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 19:57Tack för tipset :)!
Tack för tipset :)!