Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHandla löpskor via internet
You need to log in to create posts and topics.

De kanske skickar all nordisk korrespondans via Finland, då. 🙂

Rätta mig om jag har fel, men har inte England haft extra helgdagar nu under senast perioden som vi inte har?
De har ju sina 2 Bankholidays de 2 första måndagarna i maj. Kan ju ha påverkat också.

Det är sant att de haft Bank holidays, men vissa är riktigt snabba ändå! Jag beställde ett par Adios hos Pro-direct running på torsdagskvällen (28 april), sedan hade de bank holiday 29e, helg 30-1 och sedan early may bank holiday på måndagen 2 maj och tro

Impregnerande! 🙂

Jag tror att det är tillfälliga problem med leveransen/postgång...ingen aning om varför. Vi beställer ofta från Wiggle och Chain Reaction, det brukar ta mindre än en vecka. Denna gång väntar fortfarande på ett paket och det har tagit 10 dagar nu...

En

Det hjälpte att gnälla, idag kom paketet. Att jämföra med ett annat paket som skickades samma datum från ett annat engelskt företag och som kom för tre dagar sedan (deras paket kommer som sagt alltid inom en vecka från att de skickas) så strul med posten

Kanske inte pilotschemat påverkas Karin. Men schemat för plock och lagerhantering kanske. 🙂

Offentligt gnäll!

Hoppas mitt paket också kommer idag 🙂

Har tidigare läst diverse trådar om att köpa skor på Internet och gjorde så att jag testade ut mitt löpsteg och valde skor därefter. Fastande för ett par Asics Gel Nimbus. Kostade på stadium 1899 sek. Hittade samma sko på prisimport.se för 1250 inkl. frak

Fredrik, den tid _jag_ pratar om är tiden från att jag får ett mail om att varan är postad till dess att jag får varan. Processningen och packningen av ordern går oftast på en dag eller två och det har jag inga synpunkter på (mitt paket processades för öv